يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۴۲۷۲
زمان انتشار: ۲۳:۱۳     ۰۳ آبان ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، حمید درخشان و حمید استیلی، 2 همبازی سابق در پرسپولیس و تیم‌ملی فوتبال، به عنوان سرمربی 3 بار به مصاف هم رفتند و در هر 3 بازی درخشان برابر سرمربی جوان تر از خود برنده شد.

بازی اول:

در لیگ نهم حرفه ای که سال 88 انجام شد در بازی رفت 2 تیم، حمید درخشان به عنوان سرمربی پیکان، استیلی را که سرمربی استیل آذین بود را یک ـ صفر شکست داد. در بازی برگشت آن مسابقات، پیروانی جای استیلی را گرفت.

بازی دوم:

در لیگ یازدهم حرفه ای و در سال 1390، در بازی رفت. حمید درخشان به عنوان سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر، 2 ـ یک حمید استیلی را که سرمربی پرسپولیس شده بود. شکست داد؛ جالب اینکه در همان بازی هم مثل بازی اخیر 2 تیم حمید درخشان و استیلی دست در گردن هم به سمت تماشاگران بوشهری طرفدار شاهین و پرسپولیسی های حاضر در ورزشگاه رفتند.

بازی سوم:

در لیگ چهاردهم حرفه ای و در هفته نهم و در دیداری که روز 27 شهریور 93 انجام شد. حیمد درخشان با هدایت پرسپولیس، 2 ـ یک حمید استیلی با مربیگری راه‌آهن را شکست داد. در این بازی هم حمید درخشان، دست در دست استیلی او را به سمت تماشاگران پرسپولیس در ورزشگاه تختی برد و از آنها خواست که استیلی را تشویق کنند.

عملکرد نهایی:

حمید درخشان: 3 بازی، 3 برد، 5 گل زده، 2 گل خورده، 9 امتیاز
حمید استیلی: 3 بازی، 3 باخت، 2 گل زده، 5 گل خورده، صفر امتیاز


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها