کد خبر: ۲۶۴۳۰۵
زمان انتشار: ۰۸:۵۴     ۰۴ آبان ۱۳۹۳
نیلی‌احمدآبادی در جلسه امروز فراکسیون رهروان ولایت:
طبق گفته عضو فراکسیون رهروان ولایت، وزیر پیشنهادی علوم در جلسه صبح امروز این فراکسیون گفته است بنا ندارم از افراد حاشیه‌ساز و کسانی که در آشوب‌ها بودند، استفاده کنم.
به گزارش پایگاه 598، غلامرضا اسداللهی عضو فراکسیون رهروان ولایت با اشاره به جلسه صبح امروز فراکسیون رهروان ولایت که با حضور وزیر پیشنهادی علوم برگزار شد، به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: در این جلسه تعدادی از نمایندگان در مورد شرایط علمی کشور توضیحاتی ارائه کردند.  
 
وی افزود: نمایندگان حاضر در این جلسه معتقد بودند دانشگاه نباید به باشگاه سیاسی تبدیل شود.  
 
عضو فراکسیون رهروان ولایت خاطرنشان کرد: محمود نیلی‌احمدی آبادی نیز در این جلسه در مورد سوابق علمی خود توضیحاتی ارائه داد.  
 
وی افزود: وزیر پیشنهادی علوم معتقد است وزارت علوم مرکز تولید علم است نه پایگاه سیاسی.
 
وی خاطر نشان کرد: وزیرعلوم در این جلسه گفت از کسانی استفاده می‌کنم که در چارچوب نظام باشند و خودم را نیز در چارچوب نظام می‌دانم.
 
طبق گفته اسداللهی وزیر پیشنهادی علوم در این جلسه گفته است  بنا ندارم از افراد حاشیه‌ساز و کسانی که در آشوب‌ها بودند، استفاده کنم.
 
اسداللهی در پایان گفت: احتمالا جلسات دیگری نیز در این رابطه برگزار می‌شود.  
 
گفتنی است، روز چهارشنبه هفته گذشته رئیس‌جمهور با ارسال نامه به رئیس مجلس محمود نیلی‌احمدآبادی سرپرست فعلی دانشگاه تهران را به عنوان سومین وزیر پیشنهادی علوم تحقیقات و فناوری به مجلس معرفی کرد. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها