أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۴۳۳۷
زمان انتشار: ۱۰:۳۴     ۰۴ آبان ۱۳۹۳
تاج:
رئیس سازمان لیگ گفت: مهرداد پولادی باید ابتدا پول باشگاه پرسپولیس را بدهد و تا زمانی که وضعیت سربازی‌اش مشخص نشود نمی‌تواند برای تیم ملی بازی کند.
فارس: مهدی تاج در گفت‌وگو با رادیو ورزش در مورد بازیکنان سرباز گفت: نام 27 بازیکن را دیروز رسما اعلام کردیم. این بازیکن‌ها نمی‌توانند تا زمانی که مجوز بازی‌شان صادر نشده به میدان بروند البته در این زمینه باشگاه‌ها تقصیری ندارند و آنها متضرر شده‌اند.

وی ادامه داد: در مورد وضعیت سربازی بازیکنان با مسئولان نظام‌وظیفه و حتی مسئولان ارشد مثل ستاد کل نیروهای مسلح مذاکره کرده‌ایم تا چاره‌ای برای وضعیت سربازی مشخص شود. باشگاه‌ها باید سرمایه‌گذاری کنند و بقیه بازیکنان وقت و سرمایه بگذارند اما زمانی که بازیکن می‌خواهد به باردهی برسد باید به سربازی برود. باید تدبیری برای این مسئله اندیشیده شود در غیر این صورت چرخه بازیکن‌سازی می‌ایستد.

وی در مورد بازگرداندن پول باشگاه‌های از سوی بازیکنان سرباز گفت: بله بازیکنانی که کارت معافیت‌شان باطل شده باید پول باشگاه‌ها را پس بدهند زیرا باشگاه‌ها تخلفی مرتکب نشده‌اند و ضرر هم کرده‌اند. باشگاه پرسپولیس، فولاد، سپاهان مرتکب تخلفی نشده‌اند بنابراین ما به این باشگاه‌ها مجوز می‌دهیم تا به جای بازیکنان سرباز خود بازیکن بگیرند. همچنین 4 باشگاه پرسپولیس، فولاد، نفت و تراکتور سازی که در آسیا حضور دارند باید بتوانند بازیکن‌های قرضی هم بگیرند. این باشگاه‌ها را باید تقویت کنیم زیرا آنها باید با تیم‌های قطری و اماراتی و عربستانی بازی کنند که بازیکنان مطرح خارجی را جذب می‌کنند بنابراین ما باید باشگاه‌های خود را تقویت کنیم تا آنها بتوانند در لیگ قهرمانان آسیا خوب نتیجه بگیرند زیرا اگر سهمیه ما به خاطر نتایج آنها کم شود و به یک یا دو سهمیه برسد در آن صورت 20 سال طول خواهد کشید تا دوباره بتوانیم 4 سهمیه بگیریم. ما مجوز این اتفاقات را از هیأت‌رئیسه خواهیم گرفت.

وی در مورد وضعیت پولادی و شجاع خلیل‌زاده گفت: مهرداد پولادی باید پول باشگاه پرسپولیس را برگرداند ضمن اینکه تا به خدمت سربازی نرفته به تیم ملی هم دعوت نخواهد شد. نام شجاع‌ خلیل‌زاده هم روز گذشته در فهرست 27 بازیکن بود و او هم سرباز است اما من نام امید عالیشاه را ندیدم. باشگاه پرسپولیس واقعا مقصر نیست و مدیرانش نمی‌دانستند که بازیکن سرباز دارند اما من این را قبول ندارم که بازیکن هم خودش نمی‌دانسته چه کاری انجام می‌داده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها