أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۴۳۷۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۸     ۰۴ آبان ۱۳۹۳
در مراسم رونمایی از پیراهن تیم والیبال میزان خراسان اتفاقی رخ داد که ناراحتی خانواده مرحوم حسین معدنی را به همراه داشت.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از نامه، جمعه شب در مشهد مراسم رونمایی از پیراهن تیم والیبال میزان خراسان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان، دبیر فدراسیون والیبال، امیر خادم و عده زیادی از مسئولان و میهمانان مختلف برگزار شد که البته میهمان ویژه این مراسم خانواده مرحوم حسین معدنی بودند که آنها هم در این مراسم شرکت داشتند اما در این مراسم اتفاق عجیبی رخ داد که باعث ناراحتی خانواده مربی مرحوم والیبال کشورمان شد.

 

در این مراسم کلیپی متاثر کننده از مرحوم معدنی پخش شد که همه حضار در سالن را تحت تاثیر قرار داد اما موضوع عجیب زمانی بود که از خانواده این مرحوم خواستند برای دریافت تقدیرنامه به روی سن بروند که در این هنگام موسیقی بسیار شاد در سالن پخش شد که تعجب همه را بر انگیخت.

 

محمدرضا احمدی مجری این برنامه که این شرایط عجیب را دیده بود چندین بار اعلام کرد تا این موسیقی به احترام همسر این مرحوم قطع شود تا اینکه بالاخره این اتفاق افتاد و موسیقی تند پخش شده در سالن قطع شد.

 

موضوع اما به این جا ختم نشد و بعد از استراحتی که میان این برنامه وجود داشت باز هم موسیقی های تند و بسیار شادی در این سالن پخش شد که این بار همسر مرحوم حسین معدنی از محل برگزاری این مراسم بیرون رفت و هر چه عده ای از حضار تلاش کردند تا وی به سالن برگردد این اتفاق رخ نداد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها