کد خبر: ۲۶۴۳۸۶
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۰۴ آبان ۱۳۹۳
پرسپولیسی‌ها خود را بازنده زودهنگام دربی نمی‌د‌انند و عقیده دارند حساب‌ آن دیدار با بقیه بازی‌ها فرق می‌کند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه خراسان،استقلالی‌ها از وضعیت بحرانی پرسپولیس هم خوشحالند و هم ناراحت! خوشحال از این حیث که دربی نزدیک است و پرسپولیس از نظر مهره‌ای به گرد پای استقلال هم نمی‌رسد و ناراحت از این جهت که اگر پرسپولیس ضعیف باشد و مدعی نباشد، خود به‌ خود روی استقلال و انگیزه‌های آبی‌ها هم اثر می‌گذارد.

 

استقلالی‌ها می‌گویند این پرسپولیس از روز اول هم رقیب ما نبود. ستار همدانی یکی از اعضای کادر فنی استقلال برای پرسپولیس احترام قائل است، ولی رقبای اصلی استقلال در راه قهرمانی را سپاهان و تراکتورسازی می‌داند.

 

میرشاد ماجدی هم همین دیدگاه‌ را دارد اما قلعه‌نویی می‌گوید: «نه تنها پرسپولیس، بلکه همه رقبا قدرتمند هستند و ما هر دیداری را به چشم یک فینال می‌بینیم. البته داربی‌ حساسیت خاص خود را دارد و هیچ‌وقت برنده‌اش از قبل مشخص نیست. چه بسیار دربی‌هایی که همه می‌گفتند پرسپولیس برنده است ولی استقلال برد و در بعضی دربی‌ها هم عکس این اتفاق رخ داد.»

 

استقلال به مراتب پر‌مهره‌تر از پرسپولیس است و شرایط مدیریتی و فنی بهتری هم دارد. حداقل این‌که استقلال امسال نه تغییرات مدیریتی داشته و نه تغییراتی روی نیمکت، اما پرسپولیس همه جوره آبستن حوادث بوده و مشکل این‌جاست که درخشان علیه بازیکنانش جبهه گرفته و آن‌ها را با حرف‌هایش تخریب کرده است.

 

یکی از بازیکنان استقلال در این ارتباط می‌گوید: «ما اصلا دوست نداریم پرسپولیس نهم جدول باشد چون‌ این‌طوری لیگ جذابیتش را از دست می‌دهد، اما از طرفی خوشحالیم که دربی نزدیک است چون می‌توانیم یک برد دیگر را وارد کارنامه خود‌مان کنیم. استقلال اگر نصف بازی همیشگی‌اش را انجام بدهد، راحت دربی را می‌برد.»

 

اما پرسپولیسی‌ها خود را بازنده زودهنگام دربی نمی‌د‌انند و عقیده دارند حساب‌ آن دیدار با بقیه بازی‌ها فرق می‌کند. مثلا محسن بنگر معتقد است پرسپولیس با هر شرایطی و هر کجای جدول که باشد، بهترین بازی‌اش را مقابل استقلال انجام می‌دهد و آن دیدار را واگذار نخواهد کرد.

 

قدیمی‌های پرسپولیس اکثرا منتقد حمید درخشان هستند و می‌گویند او نباید بهانه بیاورد چون همه‌چیز را می‌‌دانست و کاملا آگاه بود که علی دایی چه تیمی را بسته و در کدام منطقه مشکل دارد.

 

در واقع چشم و گوش درخشان باز بود و از همه مشکلات اطلاع داشت. او گفته بود پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود اما حالا مدام می‌گوید تیم بد بسته شده که البته حرف غلطی نیست اما درخشان نباید چنین حرفی بزند. این روزها استقلال حداقل در ظاهر آرامش بیشتری دارد.

 

درخشان توپ باخت‌ها را به زمین بازیکنان انداخته و اکثر پرسپولیسی‌ها حرف‌شنوی لازم را از او ندارند. درخشان می‌گوید یک‌سری از بازیکنان شخصیت لازم را برای حضور در تیم بزرگی چون پرسپولیس ندارند. با این‌حال پرسپولیس شرایط سختی برای دیدار با استقلال دارد مگر آن‌که تا 30 آبان شرایط به سود قرمزها و به ضرر آبی‌ها تغییر کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها