أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۴۳۹۲
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۰۴ آبان ۱۳۹۳
رئيس هيات مديره پرسپوليس برکناري سرمربی پرسپولیس را تکذيب کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، حمیدرضا سياسي که عنوان کرده تا دربی پاسخگوی رسانه‌ها نخواهد بود، در خصوص شایعه برکناری حميد درخشان گفت: «برکناري او شايعه است. درخشان در پرسپوليس مي ماند.»

 

اما خيلي ها مي دانند او و ديگر اعضاي هيات مديره از نتايج پرسپوليس به هيچ وجه راضي نيستند و ممکن است شکست در هفته آينده ليگ برتر، نظر سياسي را به طور کامل تغيير دهد.

 

گفتنی است یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مدیریت پرسپولیس گرفتن نتیجه‌ای مناسب در داربی پایتخت است، آخرین دیدار سرخپوشان در نیم فصل اول که برای سیاسی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

 

هر چند رئیس هیات مدیره سرخپوشان نسبت به ضعف‌های تیم واقف است و در حال حاضر توجیهات کادرفنی را می‌پذیرد، اما با این حال از درخشان خواسته تا نتیجه‌ای قابل قبول را برابر استقلال به دست آورد.

 

به نظر مي رسد تکذيب برکناری درخشان موقتي است و بايد منتظر اتفاقات پيش رو بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها