أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۴۳۹۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۰۴ آبان ۱۳۹۳
مراسم و محافل عاشورایی که هر ساله در مناطق مختلف لبنان از جمله در بیروت و جنوب لبنان با سخنرانی سید حسن نصرالله همراه است، امسال نیز از امشب (شنبه‌شب) آغاز می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از رسا، محافل عاشورایی هر ساله در ماه محرم بخصوص در دهه نخست، در مناطق مختلف لبنان برگزار می‌شود و امسال نیز از امشب (شنبه شب) آغاز می‌شود.

 

کانون اصلی این مراسم در مجتمع سید الشهداء -علیه السلام- در منطقه ضاحیه بیروت است که از امشب آغاز می‌شود.

 

به گزارش المنار، نصب پلاکاردها و پرچم‌ها، نصب خیمه‌ها و برپایی عزاداری با نظارت مستقیم شهرداری النبطیه و کمیته عاشورا برای انجام مراسمات و برگزاری نشست های امنیتی برای اتخاذ تدابیر امنیتی از جمله این اقدامات است که صورت گرفت.

 

مراسم های عاشورایی در بیروت هر ساله با سخنرانی های سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله  لبنان و دیگر مقامات این حزب از جمله شیخ نعیم قاسم معاون سید حسن نصرالله به ویژه در ایام دهه اول محرم الحرام برگزار می شود.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها