يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۴۳۹۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۰۴ آبان ۱۳۹۳
هافبک عراقی استقلال گفت: «همه فکر می کنند که پولم را به موقع دریافت می کنم در صورتی که من هم مثل دیگر بازیکنان پولی دریافت نکرده ام.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فوتبال ایران، جاسم کرار از مدیران باشگاه ناراحت است و هیچ بعید نیست که در صورت عدم رفع مشکلات به وجود آمده، دوباره مشكلاتی بین او و باشگاه استقلال به وجود بیاید.

 

کرار در این خصوص اظهار داشت: «توقع داشتم پس از بازگشت از عراق، مشکلات مالی ام حل شود اما هنوز این اتفاق رخ نداده است. من برای حل مشکل خروجی ام و پرداخت مالیاتم، مجبور شدم ماشینم را بفروشم. حالا انتظار دارم مسئولان باشگاه بخشی از این مبلغ را به من پرداخت کنند تا لااقل بتوانم بخشی از مشکلات مالی ام را حل کنم.»

 

کرار در ادامه خاطر نشان کرد: «همه فکر می کنند که پولم را به موقع دریافت می کنم در صورتی که من هم مثل دیگر بازیکنان پولی دریافت نکرده ام و همانطور که گفتم، برای حل مشکل خروجی ام مجبور شدم خودرویم را بفروشم.»

 

البته شاید خیلی ها این قضیه را به حساب هوایی شدن کرار بگذارند. این بازیکن پیرامون این قضیه كه گفته می شود قصد جدایی دارد گفت: «اصلا بحث هوایی شدن و این حرف ها نیست. همانطور که گفتم در استقلال راحتم و با هیچ پیشنهادی هوایی نمی شوم و فقط می خواهم به حقم برسم. به هر حال مشکلاتی دارم که باید حل شود. نمی توانم که بدون پول و ماشین باشم. دنبال قهر کردن و این حرف ها هم نیستم و می خواهم با این مسئله حرفه ای رفتار کنم تا برخی دوباره انگ غیرحرفه ای بودن را به من نچسبانند. با مدیران باشگاه صحبت می کنم تا هر چه سریعتر مشکل مالی ام را حل کنند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها