يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۴۳۹۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۸     ۰۴ آبان ۱۳۹۳
سرمربی تیم فوتبال راه آهن با دیدن مدل جدید موهای پدیده تیمش با فریاد سر او اجازه تمرین به او را نمی دهد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از رادنیوز ، در روزهایی که اخبار خوبی درباره بازیکنان جوان تیم ها و نحوه مدیریت مربیان آنها در فوتبال ایران به گوش نمی رسد شنیدن خبری پیرامون برخورد یک مربی لیگ برتری با پدیده جوان تیمش از هر حیث می تواند نوبرانه باشد.

 

حمید استیلی سرمربی راه آهن در حالی که اغلب مربیان فوتبال ما وظیفه معلمی خود را فراموش کرده و رفتارهای حاشیه ای و جنجالی بازیکنان خود را زیرسبیلی رد می کنند رفتار دیگری پیشه کرده و به دقت شاگردان جوان تیمش را تحت نظر دارد.

 

به طور مثال به تازگی یکی از بازیکنان جوان و پدیده های راه آهن که در ترکیب فیکس این تیم به میدان می رود با آرایش مویی عجیب و غریب سر تمرین حاضر می شود اما چشمتان روز بد نبیند همین که چشم استیلی به طرف می خورد چنان فریادی می کشد که این بازیکن جوان در جا میخکوب می شود.

 

جالب آنکه استیلی به این جوان اجازه تمرین نمی دهد و بلافاصله از او می خواهد که برود و مدل موی سرش را عوض کند در غیر این صورت قید بازی در راه آهن را باید بزند.

 

همان طور که پیش بینی هم می شد بازیکن جوان سرش را پایین انداخته و موهایش را کوتاه می کند تا بتواند از فردا در تمرین تیمش شرکت کند.

 

البته راه آهن تیم بسیار جوانی در این فصل است و بنا بر شنیده ها استیلی نه تنها سر تمرین و بازی حواسش به شاگردان کم سن و سال تر خود است بلکه معمولا شب ها سری به محل زندگی آنان زده و یک لحظه هم آنان را به حال خود رها نمی کند.

 

ضمن به فال نیک گرفتن این اتفاق امیدواریم سایر مربیان وطنی هم به جای شعار دادن به تأسی از استیلی حواس خود را ششدانگ جمع بازیکنان جوان خود کنند تا زمینه رشد آنان سریع تر فراهم شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها