أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۴۴۲۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۹     ۰۴ آبان ۱۳۹۳
در مسابقه‌ی "ستاره‌ی بیست" وزیر فرهنگ و ارشاد با صحبت‌ کردن با رضا رویگری به او قول حمایت داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، مسابقه‌ "ستاره بیست" صبح امروز در بوستان پردیسان با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از بازیگران از جمله چنگیز جلیلوند، رضا رویگری، هایده حائری، نسرین مقانلو، رامتین کبریتی، پژمان بازغی، فریبا کوثری و هنرجویانی که برای مسابقه حضور داشتند، برگزار شد.
 
فاطمه سمرقندی، طراح و کارگردان مسابقه ستاره بیست" با بیان جملاتی در خصوص نحوه داوری گفت: در مرحله‌ اول که در مقابل حضار انجام می‌شود، بازیگری که کارت قرمز بگیرد، از مسابقه حذف می‌شود و کسانی که کارت سبز یا زرد دریافت کنند، به مراحل بعدی نائل می‌شوند.
 
پس از ورود جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حضور داوران، کبریتی با خوش آمد گویی به حضار و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از وزیر درخواست کرد برای سخنرانی به صحنه بیایند.
 
جنتی با خوش آمد گویی به حضار گفت:‌من برای سخنرانی نیامده‌ام اما باید از این اقدام ارزنده تشکر کنم.
 
وی افزود: ما کشوری هستیم که دارای سابقه تمدن هستیم و در اشعارمان اینگونه آمده است که هنر نزد ایرانیان است و بس. هرچند که کشورهای دیگری ممکن است در عرصه هنر فعالیت داشته باشند اما ایران به عنوان کشور و ملتی هنرمند شناخته می‌شود و یکی از این هنرها، هنر سینما است.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: پس از انقلاب همیشه در حال پیشرفت بوده‌ایم و در دنیا شناخته‌ شده هستیم. همانطور که می‌دانید، بسیاری از فیلم‌های سینمایی تولید ایران جوایز بین المللی کسب کرده‌اند.
 
وی همچنین اظهار داشت: در هر رشته در علم ، هنر و رشته‌های دیگر نخبگانی پیدا می‌شوند که در بین تمام کسانی که در آن رشته تلاش و فعالیت داشته‌اند،  به عنوان نخبه معرفی می‌شوند؛ مثلا در حوزه‌ی شعر ما فردوسی، سعدی و ... را داریم.
 
جنتی در ادامه خاطرنشان کرد: این اقدام که توسط خانم سمرقندی، همسرشان و همکارانشان انجام شده، بسیار ارزنده و قابل تحسین است. من باور نمی‌کردم که چنین فعالیتی انجام شود. وقتی با طرح "ستاره‌ بیست" آشنا شدم، واقعا شگفت آور بود.
 
وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی عنوان کرد: اقدامات این چنینی وظیفه‌ی ما است اما این افراد با این اقدام ارزنده و قابل تحسین باید تشویق شوند و ان‌شاالله بتوانند این مسیر را ادامه دهند و کسانی که از این مسابقه برگزیده می‌شوند، در فیلم‌هایی که در عرصه جهانی می‌درخشند، حضور داشته باشند.
 
وی در پایان از تمام دست اندر کاران این مسابقه صمیمانه تشکر کرد.
 
مجری برنامه پس از سخنان وزیر فرهنگ و ارشاد در حضور حضار از ایشان قول گرفت که از بیست نفری که برگزیده نهایی این مسابقه هستند، حمایت شوند و یک سریال یا چند پروژه سینمایی ساخته شود که این بازیگران در آن‌ها حضور داشته باشند. این سخن با تشویق حضار روبرو شد و جنتی گفت: 50 درصد قضیه از طرف شما حل شده است و من باید در مورد طرف دیگر قضیه بررسی انجام دهم.
 
رضا رویگری در حضور جنتی که برای خوش آمد گویی آمده بود گفت: میرباقری وقتی قرار بود ما را برای سریال مختار‌نامه انتخاب کند، به طنز به ما گفت: این‌ها همه پیر هستند و به درد کار نمی‌خورند. من سیگار را ترک کردم و فیلم  بازی کردم.
 
جنتی از او خواست که هر درخواستی دارد عنوان کند تا او رسیدگی کند.
 
رویگری پاسخ داد: من یک فیلمنامه دارم که آرزوی ساختن  آن را دارم و برای گرفتن مجوز اقدام کردم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها