أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۶۴۴۴۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۰۴ آبان ۱۳۹۳
کارلوس کروش سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان صبح امروز وارد تهران شد تا کارش را در ایران ادامه دهد و سپس راهی مالزی شود اما در زمان ورود به فرودگاه با یک مشکل جالب مواجه شد. در لحظه ای که کروش می خواست از گیت خارج شده و به سمت درب خروجی حرکت کند، به علت اتمام مدت ویزایش مجبور شد حدود 15 دقیقه معطل شود. این مساله اما به سرعت حل شد اما ماجرا چه بود؟
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرآنلاین؛ کارلوس کروش سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان صبح امروز وارد تهران شد تا کارش را در ایران ادامه دهد و سپس راهی مالزی شود اما در زمان ورود به فرودگاه با یک مشکل جالب مواجه شد. در لحظه ای که کروش می خواست از گیت خارج شده و به سمت درب خروجی حرکت کند، به علت اتمام مدت ویزایش مجبور شد حدود 15 دقیقه معطل شود. این مساله اما به سرعت حل شد اما ماجرا چه بود؟ 

تاریخ ویزای کار کروش به اتمام رسیده و این مربی پرتغالی برای ادامه کار در ایران نیازمند ویزای جدید است. البته برای گرفتن ویزای جدید باید حداقل دو هفته در ایران ساکن باشد و سپس ویزای خود را دریافت کند از این رو کروش نیاز دارد تا در تهران بماند تا ویزایش تمدید شود. اما از آنجا که کروش باید فردا به مالزی سفر کرده و در کارگاه آموزشی مربوط به جام ملت های آسیا شرکت کند، در زمان بازگشت از کشور مالزی باید ادامه کارش جهت اخذ ویزای کار در ایران را پیگیر شود.
به هر حال امروز کروش دقایقی در فرودگاه معطل شد و برای دریافت اجازه ورود به ایران، کمی زمان از دست داد. جالب اینکه از طرف فدراسیون فوتبال، هیچ کس برای استقبال از کروش به فرودگاه نرفته بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها