کد خبر: ۲۶۴۴۷۱
زمان انتشار: ۱۲:۳۸     ۰۴ آبان ۱۳۹۳
مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛
مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز با انجام 6 دیدار آغاز می‌شود در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها تیم پرسپولیس میزبان تیم راه آهن است.
بازیهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فردا با انجام 6دیدار شروع می‌شود مابقی بازیهای جام حذفی هم روز دوشنبه برگزار می‌شود.

** پرسپولیس – راه‌ آهن؛ جدال دو حمید پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی حذف امروز ساعت 16:40 در ورزشگاه آزادی پذیرایی تیم فوتبال راه آهن است.

این دو تیم چند هفته پیش در لیگ برتر به مصاف هم رفتند که پرسپولیس توانست راه آهن را شکست دهد ما بعد از ان اتفاقات زیادی برای سرخپوشان رخ داد.

شاگردان درخشان دو باخت متوالی مقابل سپاهان و سایپا کسب کردند و هم اکنون در لیگ برتر شرایط مناسبی ندارند تیم فوتبال راه آهن برخلاف پرسپولیس مسیر معکوس را طی کرده و توانست سپاهان را در لیگ برتر شکست دهد و اکنون در شرایط مناسب‌تری از نظر روحی و روانی قرار دارد.

جدال دو حمید پرسپولیس در این مرحله از جام حذفی خیلی حساس است، درخشان می‌داند که باخت در این بازی یعنی حذف گردونه رقابت‌ها و اگر درخشان نتواند پرسپولیس را در جام حذفی هم نگه دارد دیگر نمی‌تواند از بازیکنانش ایراد بگیرد و بیان کند آنها شخصیت حضور در پرسپولیس را ندارند.

در آن سوی میدان راه آهنی‌ها که 4 هفته پیش شکست را مقابل پرسپولیس تجربه کردند به نوعی به دنبال انتقام از پرسپولیس در این بازی هستند.

گفتنی است حمید استیلی در ابتدای این فصل عضو هیات مدیره پرسپولیس بود اکنون باید مقابل تیم سابق و محبوبش قرار بگیرد تیمی که به خوبی آن را می‌شناسید به هر حال این دو تیم به طور غیر رسمی با هن برادر خوانده هستند باید دید این مرتبه کدام برادر خوانده پرسپولیس برنده می‌شود؟!

** سایپا البرز – تراکتورسازی تبریز؛ شاگردان آقا معلم به دنبال انتقام از تراکتوری‌ها

تیم فوتبال سایپای البرز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز ساعت 14:30 در ورزشگاه انقلاب کرج میزبان تیم فوتبال تراکتورسازی است.

نارنجی‌پوشان سایپا در مرحله یک شانزدهم نهایی توانستند با 6 گل تیم کیان بختیاری را از پیش رو بردارند و در لیگ برتر هم پرسپولیس را شکست دادند.

تیم جلالی در لیگ برتر مقابل تراکتورسازی یک باخت خانگی داشت و هم اکنون به دنبال انتقام از این تیم است. نبرد تاکتیکی جلالی و خطیبی در این بازی دیدنی و جذاب خواهد بود.

تراکتورسازان هفته گذشته در لیگ برتر مقابل پیکان شکست خوردند و برای جبران شکست به مصاف سایپا می‌روند.

** گسترش فولاد تبریز – پدیده؛ تقابل کمالوند و مرزبان در جام حذفی 

تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز ساعت 14 در ورزشگاه اختصاصی‌اش به مصاف تیم فوتبال پدیده مشهد می‌رود.

تیم فوتبال پدیده در یک بازی جنجالی در مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل تیم خونه به خونه بابل به پیروزی رسید و صعود کرد اما تیم گسترش برخلاف پدیده کار سختی برای پیروزی نداشت و تیم شهدای ارتش اصفهان را از پیش رو برداشت.

فراز کمالوند در اولین حضورش در لیگ برتر توفیقی نداشت در اولین حضورش در لیگ برتر توفیقی نداشت و تیمش مقابل صبای قم شکست خورد به هر حال اگر دراین بازی هم تیمش شکست بخورد و حذف شود در آن صورت شرایط برایش در تبریز سخت می‌شود.

تیم پدیده هفته گذشته در لیگ برتر توانست یک تساوی از استقلال بگیرد. بر این اساس با روحیه بالا برای صعود به مرحله بعد جام حذفی به تبریز خواهد آمد.

به هر حال در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست  شاید پدیده و همه بازیکنان مطرحش در تبریز گرفتار شگفتی شوند.

**استقلال خوزستان - ذوب آهن اصفهان؛ شام آخر گل محمدی سرو می‌شود؟

شاگردان ویسی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی امروز ساعت 15 در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای شاگردان گل محمدی هستند.

استقلال خوزستان تیم دسته اولی فجر سپاسی را در مرحله یک شانزدهم نهایی حذف کرد و این تیم در مرحله یک هشتم نهایی کار سختی برای صعود پیش رو دارد.

در آن سوی میدان، تیم فوتبال ذوب آهن برای رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی کار سختی نداشت و توانست پیام چغاوک بوشهر را شکست دهد.

ذوب آهن هفته گذشته در لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان شکست خورد بر این اساس برای جبران شکست در این بازی باید آبی های اهواز را از پیش رو بردارد.

به هر حال چند روزی است که شایعه برکناری گل محمدی شنیده می‌شود اما مسئولان این باشگاه آن را تکذیب می‌کنند شاید با حذف ذوب آهن از جام حذفی شام آخر گل محمدی هم سرو شود.

** صنعت ساری-پیکان؛ صنعت ساری به دنبال حذف دومین تیم لیگ برتر

تیم فوتبال صنعت ساری در مرحله یک هشتم نهایی امروز ساعت14و30دقیقه در ورزشگاه شهدای ساری پذیرای تیم فوتبال پیکان است.

تیم دسته دومی صنعت ساری در اولین گام در جام حذفی توانست در ضربات پنالتی تیم لیگ برتری پیکان را شکست دهد و به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی راه یابد.

به هر حال تیم شگفتی ساز صنعت ساری با حمایت تماشاگرانش قصد دارد دومین تیم لیگ برتری را حذف کند.

در آن سوی میدان، تیم پیکان شرایطش در لیگ برتر نسبت به گذشته بهتر شده است و در هفته دوازدهم توانست تراکتورسازی صدرنشین را شکست دهد. بر این اساس شاگردان ابراهیم زاده تمایل ندارند که یک تیم دسته دومی باعث حذفشان در جام حذفی شود.

گفتنی است در بازی صنعت ساری و ملوان اتفاقات ناخوشایند زیادی رخ داد و تماشاگران با بازیکنان ملوان در انتهای بازی دست به یقه شدند.

بر این اساس مسئولان سازمان لیگ باید برای این بازی تمهیدات ویژه‌ای در نظر بگیرند تا اتفاقات ناخوشایند هفته گذشته تکرار نشود.

**  نفت مسجد سلیمان- گهر سیرجان؛ نفتی‌ها به دنبال حذف غول کشی

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز پذیرای تیم فوتبال گل گهر سیرجان است.

هر دو تیم از صعودشان به مرحله بعدی خوشحال هستند اما رضایت کامل ندارند زیرا اولویت‌شان ماندن در لیگ برتر و لیگ دسته اول است.

نفتی‌ها در انتهای جدول به دنبال ماندگاری در لیگ برتر هستند و گل گهر هم همین شرایط را در لیگ دسته اول دارد.

تیم گل گهر سیرجان در مرحله یک شانزدهم نهایی توانست از سد تیم سپاهان عبور کند و به این مرحله برسد.

سرمربی تیم گل گهر سیرجان بعد از حذف سپاهان اعلام کرد اگر بخواهیم به مسجد سلیمان برویم شاید انصراف بدهیم اما در نهایت مدیران باشگاه تصمیم گرفتند که در گردونه مسابقات باقی بمانند.

تیم گل گهر دو فصل قبل در لیگ دسته اول با پیروزی در مسجد سلیمان مانع از حضور این تیم درپلی آف لیگ برتر شده است بر این اساس نفتی‌ها می‌خواهند با حذف این غول کش به نوعی انتقام آن باخت را بگیرند.

گفتنی است تیم نفت مسجد سلیمان برای رسیدن به این مرحله نیروی زمینی را حذف کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها