أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۶۴۵۴۵
زمان انتشار: ۱۴:۱۲     ۰۴ آبان ۱۳۹۳
در حالی که با حلول ماه محرم الحرام، مسلمانان در نقاط مختلف جهان سیاهپوش شدند و از امشب در مساجد و حسینیه ها و تکایا عزاداری خود را آغاز کردند، شبکه های سیما برنامه های شاد خود را قطع نکردند!
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ابنا، در حالی که با حلول ماه محرم الحرام، مسلمانان در نقاط مختلف جهان سیاهپوش شدند و از امشب در مساجد و حسینیه ها و تکایا عزاداری خود را آغاز کردند، در سیما هنوز هلال محرم طلوع نکرده و شبکه های آن برنامه های شاد خود را قطع نکرده اند!

شبکه دوم سیما در اقدامی عجیب، دقایقی پیش مسابقه "این خانواده" را روی آنتن برد که مملو از سوت و کف است.

 

حتی بر خلاف اقدامات معمول صدا و سیما، تیتراژ پایانی این برنامه که دارای آهنگی شاد است نیز کاملاً پخش شد.

شبکه نسیم نیز مطابق روال عادی شب های گذشته، برنامه "خندوانه" را روی آنتن برد که ذاتاً برنامه ای شاد و پر از لطیفه، شوخی، خنده و کف زدن است.

عجیب اینکه این شبکه در حین پخش برنامه خندوانه، با زیر نویس اعلام می کرد که به احترام ایام عزاداری، این برنامه را در محرم و صفر پخش نخواهد کرد!! گویی ماه محرم در همه جای ایران و جهان حلول کرده است؛ الا در پخش شبکه نسیم!

این در حالی است که مطابق عرف جامعه ایران، علاوه بر مسلمانان که تا دو ماه عزادار هستند، حتی ارامنه و هموطنان غیر مسلمانان نیز حرمت دهه اول محرم را نگه می دارند و از برگزاری مراسم شادی و پایکوبی خودداری می کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها