يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۴۵۸۶
زمان انتشار: ۱۸:۱۴     ۰۴ آبان ۱۳۹۳
پيروزي 3 بر 2، بهترين نتيجه براي يحيي گل‌محمدي بود تا به همراه تيمش به دور بعدي جام‌حذفي صعود کند.

به گزارش پایگاه 598، دو گل از مهدی رجب زاده و تک گل قاسم دهنوی شاگردان یحیی گل محمدی را به جمع 8 تیم جام حذفی رساند. آنها در بازی بعدی میزبان استقلال یا پارسه خواهند بود.

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی،ساعت :15،ورزشگاه: غدیراهواز،تماشاچی:2000 نفر
داور: بیژن حیدری، کمک‌ها: سعید زارع و قهرمان نجفی
اخطار: علی همام(27) مهرداد قنبری(41)، مهدی رجب زاده(71) ذوب آهن؛ پرویز کریمی، رضا کاردوست(48)، روح الله سیف الهی(60) استقلال‌خوزستان
اخراج: محمد طیبی(62) استقلال خوزستان

گل: دهنوی 37، رجب زاده 48 (پنالتی)، 92 برای ذوب آهن، میثم مجیدی 75، روح الله سیف الهی 94 (پنالتی) برای استقلال خوزستان

استقلال خوزستان: پرویز کریمی، محمد طیبی، مجید حیدری، رامین خسروی، رضا کاردوست، محمدرضا مهدوی، ایمان باصفا(49 روح الله سیف‌اللهی)، مهدی مومنی، هادی خنیفر و دیابارا(67 حجت چهارمحالی)
سرمربی:عبدالله ویسی

ذوب آهن: محمد رشید مظاهری، کارلوس سانتوز، اکبر ایمانی، علی همام، قاسم حدادی فر، قاسم دهنوی، مهرداد قنبری، محسن مسلمان، مهدی رجب زاده(93 احسان پهلوان)، اسماعیل فرهادی و هادی محمدی
سرمربی: یحیی گل محمدی

شرح بازی:
به گزارش "ورزش سه"، این برد پرگل در شرایطی رقم خورد که ذوب‌آهن به دلیل شکست هفته قبل مقابل فولاد به شدت تحت فشار بود. آنها کمی دیر به گل رسیدند اما با درخشش مهدی رجب‌زاده در نیمه دوم، با دو گل از حریف پیش افتادند و با اخراج محمد طیبی دیگر مشخص بود که به دور بعد صعود می‌ کنند. اگرچه استقلال‌خوزستان هم پا پس نکشید و تا لحظه آخر با حریف جنگید. این یک برد با ارزش برای یحیی گل‌محمدی بود که در مرحله بعدی در اصفهان میزبان یکی از دو تیم استقلال یا پارسه خواهد بود که البته به نظر می‌ رسد شانس استقلال برای رویارویی مجدد با ذوب‌آهن بیشتر باشد. این دو تیم سال گذشته هم در همین مرحله به پست ه خوردند که استقلال در اصفهان یک ـ صفر ذوب‌آهن را برد.

شرح گل:
1 ـ صفر (ذوب‌آهن): قاسم دهنوی در دقیقه 37 پا به توپ از میانه میدان و از سمت راست زمین حمله کرد و بعد از دربیل 2، 3 بازیکن حریف توپ را به کنج دروازه استقلال‌خوزستان فرستاد و کاری از دست گلر این تیم برنیامد.
2 ـ صفر (ذوب‌آهن): خطایی که پرویز کریمی گلر استقلال‌خوزستان روی رجب‌زاده که داخل محوطه جریمه صاحب موقعیت بود باعث اعلام خطای پنالتی شد و خود او این پنالتی را تبدیل به گل کرد.
2 ـ 1(استقلال‌خوزستان): سانتر محمدرضا مهدوی از روی ضربه آزاد و اشتباه رشید مظاهری و سایر مدافعین باعث شد میثم مجیدی با ضربه پشت سر گل استقلال‌خوزستان را به ثمر برساند.
1ـ3(ذوب‌آهن): مهدی رجب‌زاده با یک ضربه کاشته عالی در دقیقه 2+90 برد تیمش را قطعی کرد. این دومین گل رجب‌زاده برای ذوب‌آهن در این بازی بود
2ـ3 (استقلال‌خوزستان): سیف‌اللهی باز هم برای تیمش گل زد. او ضربه پنالتی ناشی از خطای مدافعان ذوب روی خودش را به گل دوم استقلال‌خوزستان تبدیل کرد تا این شکست خفیف تر باشد.

دقایق حساس:
دقیقه24: سانتر بازیکن ذوب‌آهن به علی همام رسید و شوت محکم او را کریمی از زیرطاق بیرون کشید.
دقیقه 42: ضربه ایستگاهی بازیکن استقلال‌خوزستان به دیاوارا رسید و ضربه سر این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 82: ضربه تبریزی ابتدا به تیر برخورد و سپس گلر آن را توپ را گرفت.
دقیقه 85: درضدحمله عباسی توپ را به تیر دروازه زد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها