أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۵۴۸۵
زمان انتشار: ۰۹:۰۰     ۰۷ آبان ۱۳۹۳
نمایندگان مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه ۵۹۸:
نماینده تهران عملکرد مدیریتی و اجرایی آقای نیلی را قابل قبول ندانست و گفت: مجلس روی مسائل سیاسی و مدیریتی آقای نیلی نظر دارد و در حال حاضر دیده ام گروه های مختلف هم در خصوص عملکرد وی نظر دارند./ کریمی قدوسی افزود: اکثریت نمایندگان مجلس از آقای رئیس جمهور نسبت به معرفی چنین گزینه ای و بی توجهی ایشان ناراحت هستند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، بررسی صلاحیت و برنامه‌های پیشنهادی نیلی‌احمدآبادی از امروز صبح با حضور رئیس‌ جمهور در صحن علنی مجلس در حالی آغاز شد که بسیاری از نمایندگان مجلس انتقادات و ایرادات مهمی را به وزیر پیشنهادی چه در حوزه کارامدی و چه در حوزه عقائی سیاسی داشته و دارند.

مسعود میرکاظمی نماینده مردم تهران،ری،شمیرانات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه 598 در خصوص معرفی وزیر پیشنهادی وزارت علوم اظهار داشت: متاسفانه گفته می شود که عده ای در دولت این افراد را تعیین می کنند که شناختی خوبی هم ندارند و صحبتی از اعتدال هم به هیچ وجه نیست. کسانیکه این گزینه ها را معرفی میکنند افراد تندی هستند.



عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی عملکرد مدیریتی و اجرایی آقای نیلی را قابل قبول ندانست و گفت: مجلس روی مسائل سیاسی و مدیریتی آقای نیلی نظر دارد و در حال حاضر دیده ام گروه های مختلف هم در خصوص عملکرد وی نظر دارند.

وی در پایان گفت: فراکسیون اصولگرایان و رهروان و برخی آقایان اصلاح طلب را دیده ام که در مورد مدیریت اقای نیلی حرف دارند، کسی که می خواهد وزیر شود باید دارای سابقه اجرایی هم باشد.

همچنین جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه 598 در خصوص معرفی آقای نیلی به عنوان وزیر علوم اظهار داشت:  ارزیابی ما از صحن مجلس این است که حدود 80 درصد نسبت به وی نظر منفی دارند. عملکرد بسیار دقیق و شفافی از وی جمع آوری شده، بخصوص در فتنه که در زمان رأی اعتماد در صحن مجلس قرائت و بین نمایندگان پخش خواهد شد.

وی در ادامه گفت: اکثریت نمایندگان مجلس از آقای رئیس جمهور نسبت به معرفی چنین گزینه ای و بی توجهی ایشان ناراحت هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یکی از علل معرفی نیلی را موضع آقای رئیس جمهور بعد از استیضاح عنوان کرد وخاطرنشان کرد: موضعی که رئیس جمهور بعد از استیضاح گرفتند و مجلس را تهدید کردند و گفتند این راه ادامه دارد و هیچ چیزی تغییر نکرده است.

نماینده مشهد نقش نیلی در فتنه را پررنگ برشمرد و تأکید کرد: وی درمقابل فتنه موضع که نداشته بماند، او به نفع فتنه کار کرده است. حدود 8 صفحه مطلب در تاثیرگذاری وی در تشدید فتنه کمک و تحریک و تلاشی که او در این زمینه انجام داده آماده است و مهمتر اینکه نامه سخیفی که در زمان فتنه به مقام معظم رهبری زده شد وی یکی از امضاء کنندگان آن نامه بود.

کریمی قدوسی در رابطه عملکرد نیلی تصریح کرد: عملکرد مدیریتی و مسائل وی در بکارگیری از عناصر فتنه، بی توجهی به ارزشهای انقلاب، ارزشهای اخلاقی وهمه این مسائل است که دست بدست هم می دهد. همین قدر که خود دولت و وزارت علوم حاضر نشده وی را بعنوان رئیس دانشگاه تهران معرفی کند.

وی در ادامه گفت: دو حالت را برای این موضوع میتوان در نظر گرفت و آن اینکه چرا او را معرفی نکردید؟ اگر هم میخواستید معرفی کنید صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی پیغام داده که این فرد را تأیید نمی کند، به هردو شکل وی تایید نشده چه از طرف شما و چه از طرف رأی شورای انقلاب فرهنگی.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها