أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۵۹۷۴
زمان انتشار: ۱۰:۱۲     ۰۹ آبان ۱۳۹۳
رئیس کانون مربیان فوتبال ایران فرا رسیدن روز مربی را تبریک گفت و تأکید کرد: مربیان بزرگ به اهداف بزرگ و پیروزی‌های پایدار می‌اندیشند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت کانون مربیان فوتبال ایران، متن نامه تبریک مجید جلالی به شرح زیر است:

هشتم آبان ماه را که از سوی فیفا به عنوان روز جهانی مربی نام‌گذاری شده را به شما همکاران خوب و دوستان عزیزم تبریک و تهنیت گفته و توفیق روزافزون‌تان را در جهت پرورش و توسعه شخصیت تیم و بازیکن و توجه دادن آنها به روح پیشرفت، آموزش مؤثر و اصول بازی گروهی آرزو دارم.

همچنانکه آگاه هستید؛ مربیان تأثیرگذار، آنهایی هستند که راه دشوار تحقیق و مطالعه را که نیازمند تعقل و سختکوشی است، به تقلید و تکرار ترجیح می‌دهند. آنان همواره در تکاپوی یافتن انرژی‌های جدید و الزام خویش به عطش پیشرفت پایدارند.

تردید نداشته باشید که تنها چنین مربیانی قادرند مشقت‌های حاصل از تلاش خستگی ناپذیر را تحمل کرده و اشتیاق عشق به فوتبال را در یادگیری و یاد دادن متبلور سازند. مربیان بزرگ به اهداف بزرگ و پیروزی‌های پایدار می‌اندیشند و آگاهند که برای دستیابی به این هدف، ارتقای ظرفیت‌های روانی وشخصیتی بازیکنان نیز واجب است.

در چنین شرایطی است که سلامت و احساس و اندیشه نیک در زندگی شاگردان‌تان همچون رودی زلال جاری می‌شود.

با گرامیداشت این روزبزرگ، شما بزرگواران را به یاری وهمدلی، آموزش و یادگیری فراخوانده، پاسداشت زحمات خالصانه همکاران قدیمی خود را که سال‌های زیبای عمرشان در راه تعلیم وتربیت جوانان صرف شد، فرا می‌خوانم و آرزوی سلامت وموفقیت برای همه شما دارم.

با تقدیم احترام

مجید جلالی، رئیس کانون مربیان فوتبال ایران

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها