امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۶۵۹۹۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۳     ۰۸ آبان ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، حرکت کاروان از خراسان تا فلسطین اولین روز محرم الحرام از جوار حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام آغاز گردید.

قابل ذکر است جهت آماده سازی این حرکت هر روز یک پیاده روی نمادین در مشهد مقدس برگزار می گردد. این پیاده روی که از ساعت ۱۰ صبح تا اذان ظهر ادامه دارد از میدان بیت المقدس (فلکه آب) شروع و پس از رسیدن به میدان بسیج (فلکه برق) و برگشتن همان مسیر، به حرم مطهر امام رضا علیه السلام منتهی می گردد.

گفتنی است تاکنون تعدادی از اساتید حوزه و دانشگاه از این طرح حمایت کرده اند.  اسامی بعضی از آن ها به قرار زیر است:

آیت‌الله سید محمد قائم مقامی (استاد حوزه و دانشگاه)، مجتبی رحماندوست (نماینده تهران و رئیس فراکسیون فلسطین مجلس) ، حاج آقا قوامی (استاد حوزه و دانشگاه و امام جمعه موقت پردیسان قم) ، حسین شیخ‌الاسلام (مشاور رئیس مجلس و مسئول دبیرخانه دائمی کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین)، ، حسین الله‌کرم (رئیس مؤسسه مطالعات آمریکا) و مداحان اهل بیت، حاج مهدی سلحشور (مداح اهل بیت و رئیس جامعه ایمانی مشعر) و حاج مهدی رسولی (مداح حسینه اعظم زنجان) از جمله اعضا و حامیان این ستاد و طرح از خراسان تا فلسطین هستند.

رائفی پور (کارشناس مباحث صهونیست‌ شناسی)، نادر طالب زاده (کارشناس ارشد حوزه رسانه)، حجت‌الاسلام جعفر شجونی (عضو جامعه روحانیت مبارز و همرزم شهید نواب صفوی)، سید سلیم غفوری (مسئول مؤسسه فرهنگی میثاق و مدیر کاروان آسیایی‌ها به غزه می روند)، حجت‌الاسلام غریب رضا (مسئول مؤسسه گفتگوی دینی وحدت)، حسین روشن (عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار) و صادق کوشکی (استاد دانشگاه)، از دیگر همیاران ستاد مردمی آزاد سازی قدس شریف و حامیان این طرح هستند.

جمعی از نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی از جمله آریائی نژاد (دبیر فراکسیون فلسطین)، حجت‌الاسلام پژمانفر و جواد کریمی قدوسی (نمایندگان مشهد)، حسن پور (نماینده سیرجان) ، نیز در روزهای اخیر، آمادگی خود را برای همکاری با این ستاد و عملیاتی شدن طرح از خراسان تا فلسطین اعلام کردند.

 چندی قبل ستاد مردمی آزاد سازی قدس شریف ضمن نامه ای به وزیر کشور نوشت:

… انتظار داریم حضرت عالی نیز خود را در این حرکت سهیم نموده و علاوه بر کمک های مستقیم، دستور فرمائید استانداران و فرماندهان نیروی انتظامی در طول مسیر این پیاده روی، همکاری و مساعدت لازم را مبذول داشته و ما را در انجام این اقدام خداپسندانه یاری رسانند.

وزیر محترم کشور نیز دستور همکاری مسئولان مربوطه با مجریان این طرح را صادر کردند:

بسمه تعالی

جناب آقای ذوالفقاری

با سلام به استانداران محترم ابلاغ شود همکاری نمایند، نماینده و مسئول این کار نسبت به موضوع توجیه شوند.

یادآوری : علاقه مندان به حضور در کاروان "الی بیت المقدس" می توانند با ارسال عبارت "القدس لنا" همراه با نام و نام خانوادگی خود به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۴۱۸ و یا از طریق پست الکترونیکی (ایمیل) tarigholquds@gmail.com و یا به وسیله تماس با شماره های ۰۹۱۹۱۴۸۹۲۹۶ و ۰۹۱۹۱۵۸۸۷۴۴  و ۰۹۱۲۷۴۶۸۳۳۰ اعلام حضور و کسب اطلاع کنند.

دوستانی که در شبکه های اجتماعی موبایلی همچون واتس اپ حضور دارند با ارسال نام و نام خانوادگی خود به واتس اپ شماره ۰۹۱۲۷۴۶۸۳۳۰ در شبکه خبری واتس اپ این سایت عضو شوند ، ضمنا صفحه ما در شبکه اجتماعی اینستاگرام yazahra1418  می باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها