أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۶۶۰۳۱
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۰۸ آبان ۱۳۹۳
سال‌ها پيش آنقدر نظر منصور ابراهيم‌زاده را به خود جلب کرد که شخص او براي پيوستنش به سپاهان واسطه شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه نود،حالا بعد از سال‌ها ابراهيم‌زاده او را براي پيکان کانديدا کرده است. احمد جمشيديان همان بازيکني است که همراه با سياوش اکبرپور براي تقويت پيکان در ادامه بازي‌ها به اين تيم مي‌پيوندد. حرف هاي اين بازيكن را مي خوانيد.

 

با اينکه مذاکرات پيکاني‌ها با شما و سياوش اکبرپور همزمان شروع شد اما چرا کارت آنقدر طول کشيد؟

 

من مشکلات شخصي داشتم و چند روزي در تهران نبودم. هفته گذشته هم که پيکان به دليل بازي با تراکتور و صنعت ساري نبود و به همين خاطر امضاي قراردادم طول کشيد.

 

نکند شما هم درگير پرونده کارت‌هاي معافيت بوده‌اي که تا حالا نتوانستي با پيکان قرارداد ببندي.

 

بله. خود من هم جز اين پرونده بودم.

 

يعني کارت معافيتت جعلي بود؟

 

نه. مي‌دانيد که سازمان نظام وظيفه تمام بازيکناني را که کارت معافيت پزشکي يا کفالت گرفته بودند، خواست تا مدارک‌شان را بررسي کند. من هم به خاطر سه عمل جراحي که رويم انجام شده بود، معافيت پزشکي داشتم که مدارکم را ارائه دادم و مجوز بازي گرفتم.

 

در کل نظرت درباره اتفاقي که افتاده چيست؟

 

به نظرم قدري شيطنت شده. مثلا بعضي‌ها ممکن است 10سال پيش معافيت پزشکي گرفته باشند اما در اين مدت با عمل جراحي مداوا شده باشند. مثلا کسي که به دليل بينايي ضعيف معافيت گرفته، در سال‌هاي اخير با آمدن عمل ليزيک مشکل بينايي‌اش حل شده اما الان بايد به خاطر آن معافيت پاسخگو باشد.

 

تعدادي از اين بازيکنان هم بازيکنان ملي هستند.

 

بله من هم بيشتر براي اين بازيکنان ناراحتم. اين بازيکنان پرچم ايران را بالا بردند. اين هم خدمت به کشور است ديگر. واقعا از مسوولان مي‌خواهم حداقل درباره ملي‌پوشان يک مقدار چشمپوشي کنند.

 

چرا؟ اگر اين اتفاقات براي افراد عادي مي‌افتاد شديدترين مجازات‌ها در انتظارشان بود.

 

زير پرچم جمهوري اسلامي قطعا همه يکسان هستند اما اين بازيکنان ملي‌پوش پرچم ايران را در جهان بالا برده‌اند. درست است قهرمان نشده‌اند اما به کشور خدمت کرده‌اند. ما جام ملت‌ها را در پيش داريم و بايد از اين بازيکنان استفاده کنيم.

 

نگران اين موضوع نيستي که با پيکان به ليگ دسته يک بروي؟

 

اگر اين فکر را مي‌کردم هيچ‌وقت اين تيم را انتخاب نمي‌کردم. به اعتقاد من پيکان پتانسيل اين را دارد که در نيمه بالاي جدول قرار بگيرد. هم بازيکنان خوبي دارد و هم کادرفني‌اش توانمند هستند.

 

مي‌گويند تعدادي از بازيکنان که به پيکان آمده‌اند، به واسطه مهدي رحمتي بوده. شما هم به همين ترتيب به پيکان آمديد؟

 

البته مهدي (رحمتي) هم کمک کرده اما پيش از اين من با خود آقاي ابراهيم‌زاده آشنايي داشتم. اصلا يکي از مسببين اصلي حضور من در سپاهان آقاي ابراهيم‌زاده بود.

 

چطور؟

 

آن زمان ايشان و آقاي کريم قنبري دستياران بوناچيچ و ويرا بودند و من را به سپاهان معرفي کردند. سال بعد هم به ذوب‌آهن آمدند. علاوه بر اين آقاي بابازاده را هم در سپاهان و استقلال مي‌شناختم و خلاصه با کادرفني اين تيم آشنايي دارم.

 

سرنوشت پيکان را در اين فصل چطور مي‌بيني؟

 

پيکان قطعا شانسي براي قهرماني ندارد اما مطمئن باشيد که مي‌تواند در ميان نيمه بالاي جدول قرار بگيرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها