أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۶۰۳۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۰۸ آبان ۱۳۹۳
سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: اینکه سیاسی قصدی برای خرید باشگاه پرسپولیس در زمان خصوصی شدن دارد یا نه، من نمی‌دانم.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس،مهدی خواجه‌وند در خصوص دستور جلسه امروز هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: امروز در خصوص گزارش وضعیت باشگاه، شرایط مربوط به اسپانسر و همچنین پیش‌بینی تدارکات مالی صحبت خواهیم کرد.

 

وی درباره اظهارات وکیل اسپانسر پیشین باشگاه پرسپولیس که گفته بود مسئولان این باشگاه با سه شرکت دیگر قراردادهای موازی با بهنام پیشروی کیش امضا کردند اظهار داشت: همه چیز در قرارداد ما تعریف شده است و چارچوب‌ها و ضمانت عدم قرارداد هم کاملا روشن و مشخص است و صحبت‌های ما براساس مستنداتی است که وجود دارد البته نگاه ما همیشه تعاملی بوده و قصد همکاری داشتیم و به همین دلیل نگاهی سخت‌گیرانه و حقوقی به قضایای پیش آمده نداشتیم چراکه به ما تاکید شده بود در کارها تعامل کنند اما وقتی چکی برگشت خورد ما پیش‌بینی این وضعیت را کرده‌ بودیم و نمی‌توانستیم در این وضعیت باقی بمانیم.

 

خواجه‌وند اظهار داشت: آقایان از قبل درباره اسپانسرهای پیشین مطلع بودند و ما هم پیش‌بینی همه شرایط را کرده بودیم و هرچه که لازم بود همکاری و تعامل انجام شد اما وقتی چکی برگشت خورد این مسئله حق فسخ را برای ما ایجاد می‌کرد چراکه در قرارداد این موضوع پیش‌بینی شده بود و من نه یک کلام و نه یک کلام پیش درباره آن حرف می‌زنم. البته ما قراردادهای بعدی نداشتیم بلکه خود آقایان از قراردادهای قبلی خبر داشتند.

 

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص صحبت‌های امیر خادم که گفته بود در این شرایط نیازی نیست به باشگاه پرسپولیس اسپانسر وارد شود تصریح کرد: خادم نقش نظارتی بر باشگاه ما دارد و نظر او قاطع است اما امور باشگاه در حال اداره شدن هم هست اما اینکه به خاطر فشار مالی اسپانسر بگیریم چنین موضوعی صحت ندارد.

 

وی ادامه داد: روز گذشته هم جلسه‌ای با مسئولان سازمان خصوصی‌سازی داشتیم و گزارش‌هایی هم ارائه شد و باید منتظر قدم‌های بعدی در این زمینه باشم.

 

خواجه‌وند در پایان در پاسخ به این سوال که آیا با خصوصی شدن پرسپولیس رئیس هیات مدیره این باشگاه قصد خرید سهام آن را دارد یا نه افزود: اینکه او برنامه‌ای برای خرید پرسپولیس دارد یا نه را نمی‌دانم و در این باره سازمان خصوصی‌سازی باید تصمیم بگیرد.
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها