أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۶۰۳۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۰     ۰۸ آبان ۱۳۹۳
در تمرین امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال استقلال امیرحسین صادقی مصدوم شد.

به گزارش پایگاه 598به نقل از جام نیوز، تمرین تیم فوتبال استقلال برای دیدار روز جمعه مقابل صبای قم در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر از ساعت 15:30 امروز (چهارشنبه) در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد.

 

* مانند روزهای گذشته تمرینات استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور خبرنگاران و هواداران برگزار شد. تنها سه هوادار نزدیک کمپ حضور داشتند که اجازه ورود به داخل کمپ را پیدا نکردند.

 

* هاشم بیک‌زاده تنها بازیکنی بود که در تمرین امروز غایب بود.

 

* آرش برهانی، حنیف عمران‌زاده و هرایر مگویان در تمرینات گروهی شرکت کردند.

 

* امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال استقلال که پس از پایان بازی مقابل پارسه از عملکرد شاگردانش انتقاد و در تمرین روز گذشته با آنها صحبت نکرده بود، امروز به مدت 15 دقیقه برای آنها صحبت کرد.

 

وی در بخشی از صحبت‌های خود خطاب به شاگردانش گفت: من از بعضی از شما انتظار بیشتری دارم. چطور حریف می‌تواند با یک موقعیت 30 درصدی به گل برسد.

 

* مهمترین نکته تمرین امروز بازگشت آندرانیک تیموریان بود. این بازیکنان که پس از بازی مقابل پارسه از مسئولان باشگاه استقلال بابت عدم پرداخت مطالباتش انتقاد کرده و در تمرین روز گذشته شرکت نکرده بود، امروز به تمرینات بازگشت.

 

* هنگامی که تیموریان وارد کمپ شد تعدادی از بازیکنان به صورت خصوصی با او صحبت می‌کردند. به نظر می‌رسید که بازیکنان درخصوص مسائل مالی که تیموریان در مصاحبه خود اشاره کرده بود با همبازی‌شان گفت‌وگو می‌کردند.

 

* بازیکنان استقلال ابتدا به مدت چند دقیقه دویدند و سپس زیرنظر کادر فنی به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

 

* امیرحسین صادقی، مدافع تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز این تیم مصدوم شد.

 

تیم فوتبال استقلال روز جمعه در هفته سیزدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم صبای قم می‌رود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها