يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۶۰۴۰
زمان انتشار: ۱۳:۴۶     ۰۸ آبان ۱۳۹۳
مهدی دغاغله احتمالا در نیم فصل از پرسپولیس جدا می شود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از نامه، یکی از خریدهای علی دایی برای فصل جدید مهدی دغاغله بود که با توجه به عملکرد درخشانش برای ملوان در نیم فصل دوم فصل گذشته، امید زیادی به درخشش وی در پرسپولیس می رفت.


 
دغاغله اما خیلی زود مصدوم شد و تا امروز حتی یک دقیقه نیز برای قرمزها بازی نکرده است.


 
این بازیکن که به مرز آمادگی نزدیک شده جایی در افکار تاکتیکی درخشان ندارد و باوجود اینکه می توانست برای اولین بار در فهرست 18 نفره قرار بگیرد، بازی با پیکان را نیز از دست داد.


 
از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که درخشان نیازی به این بازیکن ندارد و ترجیح می دهد بازیکن دیگری را جای وی جذب کند و اگر قرمزها بتوانند بازیکن مناسبی پیدا کنند، دغاغله در نیم فصل به تیمی دیگر می پیوندد.


 
دغاغله این فصل پیراهن شماره هشت پرسپولیس را بر تن کرد که البته برایش خوش یمن نبود. مانند نفرات قبلی که سرنوشت خوبی نداشتند. ولاتکو، آرفی و...!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها