يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۶۰۴۴
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۰۸ آبان ۱۳۹۳
همزمان با نزدیک شدن به موعد نقل و انتقالات نیم فصل، فعالیت های دلالان برای جابجایی بازیکن شدت گرفته است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از نامه، با وجود تمام ادعاها مبنی بر برخورد با دلالان و کوتاه شدن دست آنها از بازار نقل و انتقالات بازیکنان و همچین انتشار اسامی افراد فعال در این خصوص، همچنان دلالان حضوری فعال در این عرصه دارند.


 
موعد نقل و انتقالات نیم فصل نزدیک است و به همین دلیل دلالان در تلاش هستند تا جاهای خالی لیست باشگاه ها را به سود خود پر کنند و باشگاهی مثل پرسپولیس که می تواند بازیکنان زیادی در نیم فصل جذب کند، جزو اولویت های دلالان است.


 
اخیرا جلسه ای در یک رستوران در همین رابطه برگزار شده و برخی دلال های شناخته شده در کنار برخی چهره های نسبتا مطرح در این خصوص به بحث و تبادل نظر پرداختند.


 
دراین جلسه فردی که واسطه ارتباط فعال ضد انقلاب(جهانشاهی) بامدیران سابق پرسپولیس بود نیز حضور داشت.


 
جالب اینکه اخیرا مربیان پرسپولیس توانستند پس از مدتی کنکاش برای  پیدا کردن جاسوس تیم که اخبار جلسات خصوصی را رسانه ای می کرد، وی را شناسایی کنند و این دلال که با برخی بازیکنان پرسپولیس رابطه دارد نیز در این جلسه حضور داشت!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها