يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۶۰۵۱
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۰۸ آبان ۱۳۹۳
هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال امروز با انجام 2 دیدار آغاز می‌شود که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها پرسپولیس به مصاف تیم می‌رود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، لیگ برتر فوتبال امروز پنجشنبه با انجام 2 دیدار وارد هفته سیزدهم می شود و مابقی بازی‌ها هم روز جمعه برگزار خواهد شد.

*پیکان- پرسپولیس
سرخپوشان سوار بر پیکان به دنبال خروج از بحران

تیم فوتبال پیکان امروز ساعت 15:15 در ورزشگاه تختی پذیرای تیم فوتبال پرسپولیس است.

سرخپوشان به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به پیکان یک پله بالاتر و دررده نهم قرار گرفتند، پرسپولیسی‌ها 12گل زده دارند و 2 برابر پیکان تا الان گل زدند اما 4 گل بیشتر از این تیم خوردند.

به هر حال پرسپولیس روی کاغذ شانس بیشتری برای بردن این بازی دارد.

همچنین تیم پیکان همین هفته مقابل تیم دسته دومی صنعت ساری در جام حذفی شکست خورد و حذف شد. بر این اساس این تیم تمام توانش را برای بازی‌های لیگ برتر گذاشته تا بتواند رتبه شایسته‌ای در پایان فصل به دست آورد.

در آن سوی میدان سرخپوشان در جام حذفی در ضربات پنالتی توانستند راه‌آهن را شکست دهند و جشن صعود به مرحله یک چهارم را بگیرند.

شاگردان درخشان قصد دارند با برد پیکان در جدول صعود کنند و از شرایط بحرانی خارج شوند.

حمید درخشان و منصور ابراهیم زاده سرمربیان 2 تیم روی لبه تیغ انتقادات هستند و باخت در این بازی وضعیت آنها را سخت تر می‌کند.

برنده این بازی حداکثر می‌تواند به رده هشتم جدول صعود کند و بازنده هم ممکن است یکی، دو پله سقوط کند.

تیم پرسپولیس در این بازی محرومی ندارد اما پیکان ساموئل و نصرتی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

*فولاد خوزستان – ملوان بندر انزلی
اسکوچیچ مقابل شاگردان سابقش

تیم فوتبال فولاد خوزستان امروز ساعت 16:50 در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان انزلی‌چی‌ها است.

تیم فولاد خوزستان جزو تیمهای بالای جدول است که در صورت پیروزی مقابل ملوان با تراکتورسازی هم امتیاز خواهد شد اما به خاطر اینکه از لحاظ تفاضل گل 7 گل با تراکتور سازی اختلاف دارد بعید است بتواند برای یک روز هم صدر جدول را از آن خود کند.

دراگان اسکوچیچ چهره ویژه این بازی است چرا که فصل گذشته با هدایت ملوان را بر عهده داست و نتایج درخشانی هم با این تیم گرفت و اکنون باید مقابل تیم سابقش قرار بگیرد.

در آن سوی میدان، مویسیلوویچ مربی کروات ملوان هنوز بردی با این تیم نداشته و هفته گذشته هم مقابل نفت در دقیقه آخر از شکست خانگی فرار کرد.

به هر حال بازیکنان ملوان قصد دارند مقابل تیم مربی سابقشان با تمام توانشان ظاهر تا از انتهای جدول دور شوند.

انزلی چی‌ها برای بقاء در لیگ برتر تلاش می‌کنند و باخت در این بازی ممکن است این تیم را به رده آخر جدول برساند. بر این اساس ملوانان برای امتیازگرفتن به جنوب خواهد رفت و می‌دانند که کار بسیار دشواری مقابل قهرمان فصل گذشته لیگ دارند.

اسماعیل شریفات به دلیل محرومیت نمی‌تواندتیم فولاد خوزستان را در این بازی همراهی کند.

در آن سوی میدان هم ابوالحسن جعفری و محمد حبیبی مربی ملوان به علت محرومیت در این بازی حضور ندارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها