أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۶۰۵۸
زمان انتشار: ۱۴:۰۱     ۰۸ آبان ۱۳۹۳
کوچک‌زاده گفت: متاسفانه مقدس ترین نظامی که امروز قابل تعریف است به دست مجموعه‌ای از افراد افتاده که خروجی آن ساده‌زیستی نیست و خروجی آن کسانی هستند که ساده‌زیستی را جلومبوربازی می‌دانند و شب تاسوعا با هلیکوپتر به سد لتیان می‌روند و اسکی روی آب بازی می‌کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، محمد‌حسن صفار‌ هرندی وزیر اسبق فرهنگ و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش استکبار‌ستیزی که در دانشگاه تهران و با عنوان حماسه حسینی، دیپلماسی خمینی برگزار شد، اظهارداشت: باید خدا را شکر کنیم که نگاه حسینی استمرار یافته و در اذهان همه معتقدین به اسلام و انقلاب رسوخ کرده و امروز آثار آن را می‌بینیم.

وی با اشاره به تحولات منطقه تصریح کرد: جابه‌جا شدن دایره نفوذ قدرت‌ها در منطقه در واقع همان تجلی حماسه حسینی است؛ اینکه امروز آمریکا نمی‌تواند ابرقدرتی خود را در منطقه نشان دهد معنایش تحقق عملی وعده خداوند و حضرت زینب است.

صفارهرندی با بیان اینکه باید نگاه خود را به عمق جبهه نبرد ببینیم اظهارداشت: پس از این کار دیگر استکبار‌ستیزی تنها در مبارزه با آمریکا معنا نمی‌دهد بلکه باید به سراغ جهاد اکبر و مبارزه با نفس برویم.

بنابراین گزارش احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز در اظهارات کوتاهی با بیان اینکه دین ما دین رأفت و در عین حال دین صلابت نیز هست، گفت: رأفت نسبت به مومنین و مستضعفین باید صورت گیرد و شدت و صلابت نسبت به کفار و ستمگران.

وی با اشاره به اظهارات یکی از سخنرانان همایش مبنی بر اینکه اگر در دولت‌های سازندگی و اصلاحات کم کاری نمی‌شد امروز مرز انقلاب ما در کشورهای آمریکای جنوبی قرار داشت گفت: من به آقای هاشمی انتقاد داشتم و امروز انتقادم به ایشان بیشتر شده همچنین به آقای خاتمی نیز به دلیل سکوت در فتنه 88 انتقادات جدی دارم ولی دین ما می‌گوید در مخالفت با افراد و گروه‌ها از دایره انصاف خارج نشوید.

وی ادامه داد: آنها اشتباهاتی داشته و دارند ولی باید در اظهارات خود عدالت را رعایت کنیم.

توکلی اظهار داشت: قدرت‌های مادی منشاء اقتدار را قدرت می‌دانند ولی ما نمود اقتدار را در حادثه کربلا می‌بینیم و امام خمینی(ره) نیز در انقلاب اسلامی نشان دادند که اقتدار مردم قدرت شاه را شکست داد.

وی در پایان تصریح کرد: رفتاری که مقاومت فلسطین و حزب‌الله از خود نشان دادند منشأش اقتدار بود نه قدرت نظامی.

در بخش دیگری از اظهارات میهمانان این برنامه مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس گفت: من یکبار در زندگی سیاسی‌ام در سال 76 اشتباه کردم که باعث شد سه بار صحیفه امام را بخوانم.

وی با اشاره به بخش‌هایی از بیانات امام خمینی تصریح کرد: انقلاب قابل تجدید‌نظر نیست و دوستانی که سن و سالی از آنها گذشته خاطرشان هست که امام در زمان فتح لانه جاسوسی فرمودند در ایران باز انقلاب شده است، انقلابی بزرگتر از انقلاب اول.

کوچک‌زاده ادامه داد: متاسفانه مقدس ترین نظامی که امروز قابل تعریف است به دست مجموعه‌ای از افراد افتاده که خروجی آن ساده‌زیستی نیست و خروجی آن کسانی هستند که ساده‌زیستی را جلومبوربازی می‌دانند و شب تاسوعا با هلیکوپتر به سد لتیان می‌روند و اسکی روی آب بازی می‌کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها