امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۶۶۰۵۹
زمان انتشار: ۱۰:۱۷     ۰۹ آبان ۱۳۹۳
هافبک عراقی استقلال گفت: «نه من اعتراضی کرده‌ام و نه آقای قلعه‌نویی به دلایل حاشیه‌ای مرا نیمکت‌نشین کرده بود.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، در شرایطی که بازی استقلال و پارسه در جام حذفی گره خورده بود و آبی‌پوشان با یک گل از تیم دسته اولی پارسه عقب بودند، کادر فنی استقلال در اواسط نیمه اول دست به تعویض زد و جاسم کرار را به زمین فرستاد.

 

با آمدن او، استقلال جان گرفت و نه تنها گل تساوی را توسط جاسم کرار به ثمر رساند، بلکه در ادامه بازی 3 گل دیگر هم زد و مقتدرانه به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

 

* اول از نیمکت‌نشینی‌ات شروع کنیم، دلیل آن چه بود؟

- دلیل خاصی نداشت. کادر فنی تصمیم گرفت که در این بازی به کریمیان بازی دهد و من نیمکت‌نشین باشم و در جریان بازی تصمیمشان عوض شد.

 

* این‌که گفته می‌شود قلعه‌نویی به خاطر اعتراض‌های مداوم تو شاکی بوده و نیمکت‌نشینت کرده، درست نیست؟

- نه! چنین‌ چیزی صحت ندارد. نه من اعتراضی کرده‌ام و نه آقای قلعه‌نویی به دلایل حاشیه‌ای مرا نیمکت‌نشین کرده بود. قرار نیست که من همیشه فیکس باشم.

 

* حضورت در میدان گره کور بازی را باز کرد و با آمدن تو استقلال روان‌تر بازی کرد! درباره بازی صحبت کن.

- بازی با تیم‌های دسته پایین‌تر همیشه سخت‌تر از بازی با تیم‌های مطرح است. آن‌ها خیلی با‌ انگیزه و جنگنده ظاهر می‌شوند و کادر را دشوار می‌کنند. پارسه هم تیم خوبی بود و گل اول را هم زد اما در ادامه تجربه به کمک استقلال آمد و خدا را شکر برد خوبی کسب کردیم و راهی مرحله بعدی جام حذفی شدیم.

 

* تو هم 2 گل حساس زدی!

- راستش را بخواهید دلم برای گلزنی تنگ شده بود. البته گلزنی در لیگ برتر را بیشتر دوست دارم.

 

* با صعود به مرحله بعدی، حریف ذوب‌آهن شدید. در این‌باره چه نظری داری؟

- ذوب‌آهن حریف سرسختی است اما من از فینالیست شدن استقلال مطمئن هستم چون ما تیمی قدرتمند و مدعی هستیم.

 

* در پایان بازی آندرانیک تیموریان نسبت به سوال یکی از خبرنگاران درباره تاثیر حضورت در بازی و سهم زیاد تو در پیروزی تیم هم سوال کرده‌ و آندو پاسخ داده بود، استقلال فقط کرار نیست ما‌ ‌‌11 بازیکن هستیم. نظرت درباره این اظهارنظر آندو چیست؟

- من نمی‌دانم آندو در چه شرایطی مورد سوال قرار گرفته و چرا چنین پاسخی داده اما من و آندو هیچ مشکلی با هم نداریم و اتفاقا رابطه‌ام با او خیلی خوب است. البته آندو حرف بدی هم نزده. من هم بارها گفته‌ام استقلال متکی به جاسم کرار یا یک بازیکن خاص نیست.

 

* این هفته در لیگ برتر با صبای قم بازی دارید، نظرت درباره این بازی چیست؟

- هر ‌چه به پایان نیم‌فصل نزدیک‌تر می‌شویم، کار و بازی‌ها سخت‌تر می‌شود. صبا هم جزو تیم‌های بالای جدول است و بازی دشواری با این تیم داریم. در هفته‌های پایانی باید حداکثر امتیازات را بگیریم تا قهرمان نیم‌فصل شویم.

 

* پس قهرمانی نیم‌فصل برای تو و استقلال مهم است؟

- چرا نباشد؟ هر چند به قهرمان نیم‌فصل جام نمی‌دهند اما به لحاظ روحی و روانی تاثیر خوبی دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها