أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۶۰۶۵
زمان انتشار: ۱۴:۲۴     ۰۸ آبان ۱۳۹۳
یک کارشناس عالی امور استراتژیک گفت: دروغ، فریب و عدم پایبندی به تعهدات و ارتکاب جنایات در ابعاد مختلف، بخشی از ابراز سیاست خارجی ایالات متحده است و این مسئله‌ای نسیت که از چشم جهانیان پنهان باشد.
به گزارش پایگاه 598 ، محمدحسن قدیری ابیانه با اشاره به ادعاهای متناقض سخنگوی وزارت خارجه آمریکا پیرامون مذاکرات هسته‌ای ایران و ۱+۵، به باشگاه خبرنگاران گفت: هنگامی "جنیفر ساکی" از توقف برنامه اتمی ایران صحبت می‌کند که ایران هیچ برنامه‌ای برای دسترسی به سلاح هسته‌ای نداشته است که ایالات متحده بخواهد آن را متوقف کند.

وی ادامه داد: اگر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا یک دروغ در عمرش گفته باشد، این است که صداقت آمریکا را نسبت به مذاکرات تاکید کرده، این در حالی است که در سیاست آمریکا جایی برای صداقت و انسانیت و پرهیز از جنایت وجود ندارد.

این کارشناس عالی امور استراتژیک با اشاره به عدم صداقت آمریکا نسبت به تعهداتش، اظهار داشت: اصولا دروغ و فریب عدم پایبندی به تعهدات و ارتکاب جنایات در ابعاد مختلف، بخشی از ابراز سیاست خارجی ایالات متحده است و این مسئله‌ای نیست که از چشم جهانیان پنهان باشد.

قدیری ابیانه افزود: جالب است آمریکایی‌ها همواره تلاش می کنند جرم‌ها، جنایت‌ها و اعمال خبیثانه خویش را در بسته بندی زیبا و در پوشش الفاظ مثبت به کار می برند، مثلا تحت عنوان صلح طلبی به جنگ می پردازند یا در مبارزه با خشونت تروریسم‌ها را سازماندهی و حمایت می کنند و ابزارهای لازم برای ارتکاب به جنایت را در اختیار آنها می گذارند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران نسبت به صادق بودن آمریکایی‌ها مشکوک نیست، بلکه مطمئن است که آنها هیچ گونه صداقتی ندارند.

این کارشناس عالی امور استراتژیک در پایان خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران نه تنها به آمریکا اعتمادی ندارد بلکه به استراتژی و تاکتیک غرب در دروغ گویی و فریب‌کاری و خلف وعده آنها کاملا آشنا است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها