أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۶۰۷۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۰۸ آبان ۱۳۹۳
60 تروریست عضو داعش که در میان خانواده های به محاصره درآمده در منطقه 'جرف الصخر' عراق خود را مخفی کرده بودند، دستگیر شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، یک مقام آگاه در فرماندهی عملیات استان بابل عراق گفت: این تروریست ها که ریش های خود را تراشیده بودند در میان 400 خانواری خود را پنهان کرده بودند که بتازگی در منطقه 'جرف الصخر' از محاصره داعش خارج شده اند.

وی که خواست نامش فاش نشود، افزود: در تحقیقاتی که از این400 خانواده انجام شد، آن ها به وجود تعدادی تروریست پنهان شده درمیان خود اعتراف کردند.

این مقام امنیتی اضافه کرد: بیشتر این تروریست ها از اتباع کشورهای عربی هستند.

نیروهای ارتش عراق روز جمعه (2 آبان) با به هلاکت رساندن دهها تروریست تکفیری داعش در استان 'بابل'، شهر 'جرف الصخر' و منطقه 'الرویعیه' در شمال این استان را از آن ها پس گرفتند.

گروه تکفیری - تروریستی داعش در تهاجم گسترده ای که از اوایل تابستان با پشتیبانی کشورهای غربی در مناطق شمال و غرب عراق شروع کرده، مرتکب جنایت های هولناکی شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها