أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۶۱۰۱
زمان انتشار: ۱۹:۱۰     ۰۸ آبان ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از دنیای اقتصاد ؛ استاندار تهران عنوان کرد: برخی شهروندان تهرانی با اطلاع از وجود گسل زیر خانه‌های خود نگران شده‌اند و این در حالی است که هیچ یک از ساخت‌وسازهای شهر تهران نه از لحاظ شهرسازی و نه رعایت نکات ایمنی در وضعیت مطلوبی قرار ندارند.
حسین هاشمی استاندار تهران با بیان اینکه 30درصد از ساختمان‌های تهران نیاز به تخریب و بازسازی مجدد دارند، گفت: با توجه به جمعیت بالای شهر تهران، امکانات موجود این شهر برای رویارویی با بحران‌ها باید بیش از پیش تقویت شود.
به گزارش خبرگزاری مهر، هاشمی اظهار کرد: شهر تهران روی گسل واقع است و همین موضوع توجه ویژه مسوولان را می‌طلبد که امیدواریم شهرداری تهران، اعضای شورای شهر، استانداری، وزارت کشور و حتی معاونت راهبردی ریاست‌جمهوری با هم‌افزایی و همکاری و تعامل در راه مدیریت بهتر این موضوع گام بردارند.
او ادامه داد: ساخت و سازهای موجود در تهران را نه از لحاظ شهرسازی و نه به لحاظ رعایت مسائل ایمنی مطلوب نمی‌بینیم. گفته می‌شود برخی از مردم با اطلاع از وجود گسل زیر خانه‌های خود نگران شده‌اند. امیدواریم شهرداری تهران سازوکاری اتخاذ کند که از این پس اجازه مرتفع‌سازی در چنین نقاطی داده نشود.
هاشمی تاکید کرد: شخص رئیس‌جمهور و معاون اول ایشان از موضوع احیا و نوسازی بافت فرسوده حمایت می‌کنند. در برنامه ششم توسعه نیز وضعیت بافت‌های فرسوده کشور تعیین تکلیف خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها