يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۶۱۲۲
زمان انتشار: ۱۹:۳۳     ۰۸ آبان ۱۳۹۳
محمد نوري کاپيتان پرسپوليس اعلام کرد که شادي گلش بعد از گل به پيکان در استقبال از ماه محرم بوده است.
به گزارش "ورزش سه" از میکسدزون ورزشگاه تختی، نوری گفت: این برد تقدیم به هوادارانی که به ورزشگاه آمده بودند. بازی، بازی خوبی بود. نیمه اول خوب بازی نکردیم اما در نیمه دوم طوری بازی کردیم که حقمان بود ببریم.

او ادامه داد: من با شادی گل امروزم می‌ خواستم به سمت محرم برویم. همه ما عاشق امام حسین هستیم. امروز ساعت 2 یکی از بچه ها این سربند را برای من آورد و خوشحالم که توانستم آن را به نمایش بگذارم.

او در پایان گفت: مهدی رحمتی یکی از دوستان قدیمی من است و هیچ کدورتی نسبت به او ندارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها