أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۶۱۳۰
زمان انتشار: ۱۹:۳۵     ۰۸ آبان ۱۳۹۳
حسين فرکي سرمربي سپاهان اميدوار است در بازي خانگي مقابل استقلال خوزستان 3 امتياز را بگيرند تا فاصله شان با صدر جدول کم شود.
به گزارش "ورزش سه"، فرکی در نشست خبری پیش از این بازی در نشیت خبری شرکت و پاسخگوی خبرنگاران بود:

مستحق باخت در جام حذفی نبودیم

خیلی خوب است که این هفته با تیم عبداله ویسی بازی داریم چون این تیم بازی فوتبال را به شکل روان انجام می دهدبازی با استقلال خوزستان برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است چون متأسفانه بازی قبلی مان در جام حذفی را از دست دادیم و تیم مان دچار مشکل شد .طبیعی است که در این بازی قبل ما مستحق باخت نبودیم اما شرایطی بوجود آمد که سبب شد تا ما بازنده شویم.

خوشحالم با تیم ویسی بازی داریم

خیلی خوب است که این هفته با تیم عبداله ویسی بازی داریم چون این تیم بازی فوتبال را به شکل روان انجام می دهد و همین باعث می شود که دو تیم یک بازی خوب را انجام دهند البته خود ما مشکلاتی برای این بازی داریم. ولی امیدواریم که بتوانیم این هفته سه امتیاز این بازی را کسب کنیم تا نتایج هفته های اخیر مان جبران شود.

مسوولان فدراسیون رفتار اصولی را در پیش بگیرند

در دوران قبل از انتخاب کی روش هم به من پیشنهاد شد اما بهتر است که مسئولان فدراسیون رفتار اصولی را در پیش بگیرند و از این پس با تأمل بیشتری این انتخابات را انجام دهند.

بازیکنان با غیرت و تعصب بازی می کنند

من قبول ندارم که بازیکنان سپاهان به دلیل نداشتن علاقه به من بازی همیشگی شان را نمی کنند . من آنها را می شناسم و با غیرت و تعصب بازی می کنند و من می دانم که متأسفانه تیم هایی که در کورس هستند برای شان جو سازی می کنند و ما در بازی با گل گهر سیرجان با یک اشتباه باختیم و در بازی با راه آهن تمام بازی دستم ما بود و یک توپ آمد و رفت درون دوازه ما و اینها شیطنت رسانه هایی است که می خواهند ما را از رسیدن به هدف مان دور می کنند. می خواهند به سپاهان ضربه بزنند و من این را رد می کنم.

جریمه همیشه کارساز نیست

جریمه همیشه کارساز نیست و ما در فوتبال بودیم و من می دانم که کجا تنبیه و تشویق کنم و اتفاق خاصی نیفتاده و ممکن است که جریمه نتیجه عکس را به ما بدهد و نبودن حمودی و خلیل زاده باعث می شود که به جوانان اعتماد کنیم.

سرمربی سپاهان در این خصوص که هواداران گفته اند محرم نویدکیا بنا به دلایلی خودش را به مصدومیت می زند توضیح داد: او انتظاراتی دارد که باشگاه باید آنها را برایش برآورده کند. طرفداران باید بدانند که یک بازیکن نمی تواند همیشه بازی کند و تا ابد شرایط یکسان ندارد.

در پایان از فرکی سئوال شد آیا پشیمان نیستید که هدایت سپاهان را در دست گرفتید که وی یادآور شد:من این بار برخلاف اعتقاداتم عمل کردم و هرگز تیمی را وسط فصل نمی گرفتم ولی برای اینکه اسم تیم ملی از روی من برداشته شود این کار را کردم وگرنه من دو ماه قبل فصل تیم می گیرم و البته الان هم پشیمان نیستم و خوشحالم که در خدمت سپاهان هستم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها