کد خبر: ۲۶۶۱۳۶
زمان انتشار: ۱۹:۳۷     ۰۸ آبان ۱۳۹۳
منصور ابراهيم‌زاده سرمربي پيکان در کنفرانس مطبوعاتي اظهارنظر عجيبي به زبان آورد.
به گزارش "ورزش سه"، سرمربی پیکان پس از شکست مقابل قرمزپوشان اعلام کرد، پرسپولیسی که امروز مقابل آن قرار گرفته ضعیف ترین پرسپولیسی است که در دوران مربیگری اش با آن رو در رو شده است. او البته از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد!

بخش دیگری از کنفرانس مطبوعاتی ابراهیم‌زاده هم به حرف های او درباره توهین هواداران پرسپولیس به رحمتی بود. مشروح این نشست مطبوعاتی را بخوانید:

با معذرت خواهی از تمام پرسپولیسی‌ها باید بگویم که تا به حال این تیم را به این ضعیفی ندیده بودم. تا حالا پرسپولیس را اینقدر ضعیف ندیده بودم.این بازی را در نهایت به بی‌تجربگی دو بازیکن خودمان و تجربه دو بازیکن پرسپولیس واگذار کردیم.

چه کسی جلوی توهین را می گیرد

بیشتر حرف من با باشگاه‌ها و مردم است. ما در تبریز شاهد بودیم که به مهدی رحمتی توهین شد، در ساری به او توهین شد و امروز هم به او توهین کردند. نمی‌دانم چه کسی باید جلوی این مسائل را بگیرد.

رحمتی پیکانی شده چرا به او توهین می کنند

بارها از سوی تماشاگران به بازیکنان زیادی توهین شده است اما چیزی که این بار بیشتر به چشم می‌خورد، توهین به رحمتی و خانواده‌اش بود. حالا که او به تیم پیکان آمده برای من جای تعجب دارد که چرا به او توهین می‌کنند.من برای تمام مردم احترام قائل هستم، اما باید به این موضوع توجه شود که بازیکنان در جایگاه خاصی قرار دارند. نباید به خانواده آنها توهین کنیم و باید احترام آنها حفظ شود.

روی کوتاهی بچه ها گل خوردیم

همه جریان بازی را دیدند که ما مسلط به بازی بودیم. تیم حریف به دنبال استفاده از شروع مجدد، ضربات ایستگاهی و پرتاب اوت بود که در یک مورد روی سهل‌انگاری و کوتاهی بچه‌ها گل خوردیم. چیز دیگری برای پرسپولیسی‌ها ندارم و فقط می‌توانم به آنها تبریک بگویم. شکست امروز حق ما نبود.

نیم فصل 6 بازیکن جذب می کنیم

سعی می‌کنیم در نیم‌فصل دوم شش بازیکن را جذب کنیم. تاکنون با سه بازیکن به نام‌های سیاوش اکبرپور، احمد جمشیدیان و مجید باجلان صحبت کرده‌ایم.در سال‌های گذشته تیم‌های لیگ دسته اول وقتی به لیگ برتر صعود می‌کردند هر تعداد بازیکنی که می‌خواستند جذب می‌کردند اما امسال قانونی گذاشته‌اند که این تیم‌ها به مانند تیم‌های لیگ برتری تنها باید شش هفت بازیکن جذب کنند. با توجه به این شرایط سعی کردیم از جوانان خودمان استفاده کنیم. همین مسئله هم باعث شد کمی روند تیمی پیکان تغییر کند.

شش بازیکن می گیریم

ما سعی می‌کنیم شش بازیکن جذب کنیم و تا حالا که اکبرپور و جمشیدیان و مجید باجلان را جذب کرده‌ایم. آنها در خط جلو خیلی به ما کمک می‌کنند ولی همانطور که شما می‌دانید سال‌های قبل به تیم‌های یک می‌آمدند اجازه می‌دادند به هر تعدادی که دوست دارند بازیکن بگیرند ولی امسال اجازه ندادند بیش از 7 بازیکن بگیریم. روند فوتبالی ما تغییر کرده اما باید بپذیریم در کنار جوانانی که داریم باید بازیکنانی در سطح رحمتی، نصرتی و دقیقی جذب کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها