أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۶۱۴۴
زمان انتشار: ۱۹:۴۰     ۰۸ آبان ۱۳۹۳
مسيلوويچ در بازي با فولاد بازنده شد و در اين 3 بازي گذشته نتوانسته نتايج خوبي در ليگ و جام حذفي بگيرد.
به گزارش "ورزش سه"، مسیلوویچ در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد اما از عملکرد بازیکنانش رضایت نداشت و گفت: در نیمه اول باید سه گل می زدیم. اگر گل زن های خوبی داشتیم این بازی را می‌بردیم. در نیمه نخست از بازی بازیکنان راضی هستم.می توانستیم در همان نیمه کار را تمام کنیم. برایم جای شگفتی دارد که در نیمه نخست خوب کار کردیم و بین دو نیمه به بازیکنان تبریک گفتم اما در نیمه دوم بد بودیم. در نیمه دوم مایوس شدیم در کل می توانستیم به راحتی نتیجه لازم را بگیریم و به پیروزی برسیم. من به فولاد تبریک می گویم.می دانستیم مقابل تیمی بازی می کنیم که مدعی قهرمانی است. ما برای ضد حملات خود برنامه داشتیم و ضد فوتبال بازی نکردیم.

این مربی در پاسخ به این سوال که ملوان در لیگ می‌ماند هم گفت: به ماندن ملوان در لیگ برتر امیدوارم. تیمی که بتواند مقابل فولاد اینگونه بازی کند و در لحظات پایانی بازی را با یک پنالتی شکست بخورد من را امیدوار می کند. مطمئن باشید در نیمه دوم با اضافه شدن افشین و ماهینی متحول می شویم. البته باید این دو بازیکن را ببینم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها