يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۶۱۴۸
زمان انتشار: ۱۹:۵۱     ۰۸ آبان ۱۳۹۳
نزدیک به یکصد میلیون لیتر بنزین ماه گذشته در منطقه آبادان مصرف شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبر خودرو؛ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان گفت: در یکماه نخست پاییز امسال ٩٦ میلیون و ٣٧٠ هزار لیتر بنزین از طریق جایگاههای سوخت این منطقه عرضه شد که ٨٠ میلیون و ١٧ هزار لیتر آن بنزین معمولی و ١٦ میلیون و ٢٠ هزار لیتر بنزین سوپر بود.

علی حکمت اظهار کرد: در منطقه آبادان ٥٩ جایگاه عرضه سوخت شامل ٢٤ جایگاه عرضه فرآورده های نفتی، ٥ باب جایگاه ساحلی، ١٣ باب جایگاه دو منظور و ١٧ باب جایگاه تک منظوره (سی ان جی) فعال است.

وی درباره مصرف گازطبیعی فشرده (سی ان جی) منطقه آبادان در مهرماه امسال نیز گفت: در این بازه زمانی بیش از پنج میلیون لیتر سی ان جی مصرف شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها