أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۶۶۱۵۹
زمان انتشار: ۲۰:۰۳     ۰۸ آبان ۱۳۹۳
رئیس سازمان خصوصی سازی از افزایش تعداد مشمولان سهام عدالت از 42 به 49 میلیون نفر خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری اقتصادی ایران(econews.ir) ،پوری حسینی در مراسم افتتاح نخستین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه و خصوصی سازی و ششمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور  تعداد سهام عدالت واگذار شده در قالب سهام 61 شرکت دولتی را 49 میلیون نفر اعلام کرد و افزود: براساس برنامه ها قرار است ثمن معامله از محل سود آن آزاد شود و مهلت زمان آن نیز 10 سال پیش بینی شده، بنابر این از سال 85 تا 94 فرصت طبیعی برای اجرای طرح سهام عدالت وجود دارد.
میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی وجود برخی ابهامات و همچنین سوءاستفاده ها را دلیل تنظیم لایحه ای برای ساماندهی طرح سهام عدالت توسط  وزارت اقتصاد دانست و ابراز امیدواری کرد که پس از ارسال  این لایحه به مجلس و تصویب آن ساماندهی طرح سهام عدالت به زودی انجام و این طرح تعیین تکلیف نهایی شود.
وی با اشاره به اینکه این سازمان باید تا پایان سال شرکت های گروه دو را براساس قانون واگذار کند گفت:  از آنجا که حجم این شرکت ها زیاد است، احتمال اینکه تمام شرکت ها به بخش خصوصی واگذار شود کم است.
پوری حسینی عدم امادگی بخش خصوصی را یکی از دلایل عدم تحقق برنامه های سازمان خصوصی سازی در سال جاری برشمرد و افزود: واگذاری شرکت های دولتی علاوه بر اینکه نیمی از آن مربوط به اراده سازمان خصوصی سازی است، نیمی دیگر نیز بستگی به آمادگی بخش خصوصی دارد.
معاون وزیر اقتصاد و دارایی با تاکید بر اینکه تلاطم های بازار سرمایه مانع عرضه سهام  بیشتری از شرکت هاست افزود: گروه محدودی از شرکت ها به عنوان شرکت های گروه سه مانند شرکت ملی نفت ایران و سازمان صدا و سیما  همچنان در اختیار دولت باقی می ماند.
به گزارش اکونیوز به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مراسم افتتاح اولین نمایشگاه بین‌المللی بانک، بورس، بیمه و خصوصی‌سازی و ششمن نمایشگاه فرصتهای سرمایه‌گذاری کشورسه شنبه 29مهر با حضور صالح آبادی مدیرعامل سازمان بورس اوراق بهادار، حسینی مدیرعامل بورس انرژی، پوری حسینی رییس سازمان خصوصی سازی، کوده یی معاون سرمایه گذاری خارجی سازمان سرمایه گذاری وکمک های فنی واقتصادی ایران، حسینی مدیرعامل شرکت مدیریت دارای بازارسرمایه ، شعری مقدم مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی،قوام شهیدی رییس شورای عالی امورایرانیان خارج ازکشور ونژاد سلیم مدیرهلدینگ خلیج فارس درمرکز بین المللی همایش های کیش برگزار شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها