يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۶۱۶۵
زمان انتشار: ۲۰:۱۹     ۰۸ آبان ۱۳۹۳
امید عالیشاه گفت محکوم به شکست دادن پیکان هستیم.
به گزارش پایگاه 598، امید عالیشاه، هافبک پرسپولیس در گفت‌وگویی تأکید می‌کند سرخپوشان امروز محکوم به شکست دادن پیکان هستند.

 

اميد به نظر مي‌رسد امروز بازي راحتي پيش‌رو داريد؟


اتفاقاً اين‌طور نيست. نبايد باخت پيكان به تيم دسته دومي صنعت ساري را ملاك قرار دهيم چون شرايط هر بازي فرق مي‌كند و همين تيم هفته قبل تراكتور را در تبريز شكست داد و حريف خطرناكي است.

 

يعني اين بار هم نمي‌خواهيد ببريد؟


پيكان بازيكنان خوبي دارد، بازي سختي پيش‌رو داريم. با اين حال ما محكوم به برد هستيم و براي اينكه به شرايط خودمان در جدول سروسامان بدهيم بايد اين تيم را ببريم.

 

ميثم حسيني مدعي شده بود زوج شما دو نفر سمت چپ پرسپوليس را بيمه مي‌كند!


خدا را شكر هر موقع با ميثم در جناح چپ بازي كرديم خوب بوده و هم كارآيي خودمان بالا بوده و هم كادرفني و هواداران راضي بوده‌اند.

 

راستي ديگر مشكلي با هواداران نداري؟


از اول هم نداشتم. دو نفر مي‌خواستند چهره من را براي هواداران خراب كنند كه خودشان مي‌دانند منظورم چيست.

 

خبر ورزشی


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها