أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۶۱۷۱
زمان انتشار: ۲۰:۲۲     ۰۸ آبان ۱۳۹۳
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امروز بازی خوبی انجام دادیم و روز به روز بهتر می‌شویم.
به گزارش پایگاه 598، محسن بنگر پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان گفت: خدا را شکر بازی بدی نبود. همین که به حریف موقعیت ندادیم و خودمان چند موقعیت به دست آوردیم نشان می‌دهد که خوب بازی کردیم. ما روز به روز بهتر می‌شویم. دو موقعیت 100درصد داشتیم که با به ثمر رساندن آنها می‌توانستیم فاصله‌‌مان را بیشتر کنیم اما بدشانس بودیم.

 

وی در مورد اینکه آیا سیدمهدی رحمتی به او اعلام کرده خودت به جای توپ درون دروازه برو، گفت: نه او چیز خاصی به من نگفت و رحمتی از دوستان من است.

 

وی در پاسخ به این سؤال که هنگامی که هواداران پرسپولیس علیه رحمتی شعار می‌دادند آیا او به نشانه تأسف سر تکان داد، تصریح کرد: من به خاطر موقعیتی که از دست دادم سرم را تکان دادم و تأسف خوردم. ما امروز در کل سوار بازی بودیم و فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم. به هر حال در فوتبال گاهی موقعیت‌ها از دست می‌رود.
 

 

فارس


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها