أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۶۱۷۴
زمان انتشار: ۲۰:۲۴     ۰۸ آبان ۱۳۹۳
عضو کمیته فنی تیم فوتبال پیکان گفت: در ۴۰ سال گذشته به این اندازه پرسپولیس را ضعیف ندیده بودم و تیم ما می‌توانست پرسپولیس را شکست بدهد.
به گزارش پایگاه 598، بهتاش فریبا در خصوص بازی تیم‌های پیکان و پرسپولیس گفت: در نیمه اول شرایط فنی بسیار خوبی داشتیم اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که در نیمه دوم تیم کمی اُفت کرد. متأسفانه از دقیقه 70 به بعد بازیکنان دچار اُفت بدنی شدند.

 

وی ادامه داد: در 40 سال گذشته پرسپولیس را به این اندازه ضعیف ندیده بودم و بازیکنان ما می‌توانستند در این دیدار با پیروزی به رختکن بروند. واقعاً پرسپولیس موقعیتی نداشت و فقط روی چند ارسال خطرناک بود.

 

عضو کمیته فنی تیم فوتبال پیکان در خصوص شعارهایی که هواداران پرسپولیس علیه مهدی رحمتی سردادند، خاطرنشان کرد: واقعاً جای تأسف دارد که 90 دقیقه به مهدی رحمتی توهین شد. او هیچ کاری انجام نداد و حتی هواداران پرسپولیس را هم تحریک نکرد اما فقط 90 دقیقه توهین شنید.

 

تسنیم


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها