أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۶۲۱۱
زمان انتشار: ۱۰:۴۲     ۰۹ آبان ۱۳۹۳
یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین عراق از وضع ممنوعیت آمد و شد کامل در سامرا تا اطلاع ثانوی توسط نیروهای امنیتی خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از السومریه نیوز، یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین عراق امروز پنج شنبه (۸ آبان) از ممنوعیت آمد و شد کامل در سامرا توسط نیروهای امنیتی خبر داد. وی به السومریه نیوز گفت: نیروهای امنیتی عصر امروز تصمیم وضع آمد و شد در سامرا را تا اطلاع ثانوی وضع کرده اند. این منبع که نخواست نامش فاش شود افزود: نیروهای امنیتی از طریق بلندگوهای خودروهای امنیتی و مساجد این موضوع را به اطلاع مردم رسانده اند.

پس از سیطره افراد مسلح گروه تروریستی تکفیری داعش بر استان نینوا در استان صلاح الدین که چند ماه پیش به وقوع پیوست، بیشتر مناطق این استان شاهد عملیات نظامی از سوی نیروهای ارتش و مردمی عراق است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
هاشم
IRAQ
۲۳:۲۴ - ۰۹ آبان ۱۳۹۳
۰
۰
من صبح جمعه دعای ندبه رو تو سرداب مقدس سامرا خوندم.جای همه خالی...
ششم محرم۱۴۳۶
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها