يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۶۲۵۰
زمان انتشار: ۰۸:۳۷     ۱۰ آبان ۱۳۹۳
مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: دمای تهران از اواخر وقت جمعه تا پایان روز شنبه با بارش های پراکنده برف و باران کاهش می یابد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا: محمدعلی عزیزاقلی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: امروز آسمان تهران قسمتی ابری که به تدریج با افزایش ابر در بعضی ساعات بارش های پراکنده باران و در ارتفاعات با بارش برف و گاهی با وزش باد همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: هوای تهران روز شنبه نیز نیمه ابری گاهی با بارش های پراکنده و به تدریج با کاهش ابرناکی در ارتفاعات و با بارش پراکنده برف پیش بینی می شود.

عزیزاقلی توصیه کرد: با توجه به احتمال آب گرفتگی معابر در این مدت در سطح شهر تهران و اختلال تردد در مناطق کوهستانی و برف گیر پیش از عبور از این مسیرها تمهیدات لازم از سوی مسوولان و همچنین شهروندان باید درنظر گرفته شود.

وی بیشینه دمای امروز تهران را ۱۸ درجه سانتی گراد اعلام کرد و گفت: پیش بینی می شود کمینه دمای امشب تهران به ۸ درجه سانتی گراد برسد.

مدیرکل هواشناسی استان تهران در مورد وضعیت دمایی استان اظهارکرد: منطقه فیروزکوه - امین آباد با منفی ۳ درجه و ورامین با ۱۹ درجه سانتی گراد سردترین و گرمترین مناطق تهران در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

شرکت کنترل کیفیت هوا شهرداری تهران نیز شاخص کیفیت هوای تهران در روز جمعه را در شرایط سالم اعلام کرد.

روابط عمومی شرکت کنترل کیفیت هوا شهرداری تهران با ارسال نمابری به ایرنا اعلام کرد: براساس اطلاعات رسیده از دستگاه های سنجش آلودگی هوا غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون در مقایسه با روز گذشته ۱۱ عدد کاهش را نشان می دهد.

براساس این گزارش متوسط غلظت تمام آلاینده ها در حد مجاز بوده و میانگین شاخص کیفیت هوای تهران در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۱۱ روز جمعه بر روی عدد ۷۷ و در شرایط سالم قرار گرفته است.

این گزارش در مورد ایستگاه های میدان فتح (منطقه ۹) با ۱۴۴ و دروس (منطقه ۳) با ۱۲۲ در شرایط ناسالم با عنوان آلوده ترین مناطق و ایستگاه های شهرداری منطقه ۱۰ با ۲۷ و پیروزی در منطقه ۱۴ با ۳۳ در شرایط پاک با کمترین میزان آلایندگی در ۲۴ ساعت گذشته تهران بودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها