أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۶۲۸۳
زمان انتشار: ۰۹:۲۰     ۱۰ آبان ۱۳۹۳
گزارشی از مراسم یادبود شهید خلیلی در بهشت زهرا:
در این مراسم که ساعت 15 در بهشت زهرای تهران انجام گرفت ، مادر شهید علی خلیلی ، ضمن بر شمردن برخی از تقیدات و اخلاقیات شهید عنوان کرد: علی خلیلی همواره دغدغه ی خانواده داشت و امور مربوط به خانواده برای او در اولویت قرار داشت./ کاوه ، از دوستان شهید خلیلی نیز به بیان خاطراتی از این شهید ناهی از منکر پرداخت و تاکید کرد : علی خلیلی برای دفاع از ناموس تن به خطر داد و حساب آمران به معروف و ناهیان از منکر با کسانی که جنایاتی مانند اسید پاشی را انجام می دهند جداست.
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه 598، مراسم سالروز میلاد علی خلیلی ، شهید امر به معروف و نهی از منکر ، دیروز با حضور علاقمندان ، دوستان او در جوار مزار آن شهید برگزار شد.

در این مراسم که ساعت 15 در بهشت زهرای تهران انجام گرفت ، مادر شهید علی خلیلی ، ضمن بر شمردن برخی از تقیدات و اخلاقیات شهید عنوان کرد: علی خلیلی همواره دغدغه ی خانواده داشت و امور مربوط به خانواده برای او در اولویت قرار داشت.



وی در ادامه هدف فرزندش را در همه ی امور پس از رضایت خداوند ، جلب نظر امام زمان و پیروی از ولایت دانست و گفت: علی ارادت ویژه ای به حضرت زهرا سلام الله علیها داشت و همواره به ایشان توسل می کرد.

در ادامه آقای کاوه ، از دوستان شهید خلیلی نیز به بیان خاطراتی از این شهید ناهی از منکر پرداخت و تاکید کرد : علی خلیلی برای دفاع از ناموس تن به خطر داد و حساب آمران به معروف و ناهیان از منکر با کسانی که جنایاتی مانند اسید پاشی را انجام می دهند جداست.











اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها