يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۶۳۱۵
زمان انتشار: ۱۰:۴۸     ۱۰ آبان ۱۳۹۳
پس از اعلام خداحافظی پیام صادقیان، سرمربی پرسپولیس هم از رفتن او سخن گفته است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، حمید درخشان سرمربی پرسپولیس پس از تعویض پیام صادقیان شاهد رفتار زشت این بازیکن بود. او دست سرمربی اش را پس زد و رفتار خوبی نداشت.

 

شنیده می شود درخشان در محفلی گفته است به هیچ عنوان صادقیان را نمی بخشد و حتی اگر این بازیکن بخواهد در پرسپولیس هم بماند، او دیگر علاقه ای به حفظش ندارد.

 

چند بازیکن قدیمی پرسپولیس هم با درخشان تماس گرفته و از او خواسته اند تا با این بازیکن سفت و سخت رفتار کند. درخشان هم در این تماس ها گفته است، شوخی ندارد و اصلا صادقیان را نمی خواهد.

 

سرمربی پرسپولیس همچنین در واکنش به خداحافظی اینستاگرامی بازیکن جنجالی تیمش تاکید کرده: «این ما هستیم که خداحافظی صادقیان را اعلام می کنیم. او باید برگردد به شهرش، من با 90 بازی ملی از این ادا و اطوارها نداشتم.»

 

گفتنی است اظهارات رودرروی درخشان با این بازیکن هم موید این مطلب است. پس از اینکه صادقیان هنگام تعویضش با تندی به دست درخشان زد و گفت: "برو بابا با این تیمت!" سرمربی پرسپولیس پس از بازی و با کنایه خطاب به صادقیان گفته: "ببخشید که تعویضت کردم و بردیم!"

 

پس از این جریان بود که صادقیان سریعا در صفحه شخصی اش از رفتن در نیم فصل حرف زد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها