يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۶۳۲۱
زمان انتشار: ۱۱:۰۲     ۱۰ آبان ۱۳۹۳
مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت: «حیف شد که در استقلال بازی نمی‌کنم اما روزی انسان بزرگی می‌شوم و انتقام سختی از بعضی‌ها می‌گیرم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، پیروز قربانی در خصوص تساوی یک بر یک تیم‌های استقلال و صبای قم گفت: «همین که تیم ما شخصیت این را پیدا کرده که در ورزشگاه آزادی نتیجه بازی مقابل استقلال را تغییر دهد خوب است. درست است که گل بدی خوردیم اما مقابل تیمی قرار گرفته بودیم که بزرگ و قابل احترام بود.»

 

وی در مورد اینکه  مشکل صبای قم چیست، خاطرنشان کرد: «از لحاظ فنی و بازیکن مشکلی نداریم اما از نظر امکانات در سطح استاندارد یک باشگاه لیگ برتری نیستیم. مقامات استانی قم اگر می‌خواهند تیمداری کنند باید به صبا کمک کنند وگرنه ما از نظر بازیکن مشکلی نداریم.»

 

قربانی درباره اینکه چرا به سمت نیمکت استقلال رفت گفت: «اتفاق عجیبی نبود. نیمکت نشینان استقلال مربیان سابق من بوده اند. باید به سمت آنها می رفتم.»

 

مدافع صبای قم در خصوص اینکه آیا هنگام بازی با استقلال حس خاصی داشته است یا خیر، گفت: «واقعا در یکی، دو صحنه بغض کردم. حیف شد که من در استقلال بازی نمی‌کنم اما روزی انسان بزرگی می‌شوم و انتقام سختی از بعضی‌ها می‌گیرم. آنهایی که یکی، دو نفرشان همین الان هم در استقلال حضور دارند.»

 

قربانی درباره اینکه از چه کسی در استقلال ناراحت است اظهار داشت: «البته در آینده درباره یکی دو نفر حرف می زنم. مطمئن باشید پیروز قربانی در فوتبال فرد مهم و بزرگی خواهد شد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها