امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۶۶۳۲۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۱۰ آبان ۱۳۹۳
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: «بازیکنان تیم ما آنقدر تلاش می کنند که کمبود یک بازیکن به هیچ عنوان احساس نشود.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، حمید درخشان در تازه ترین موضع گیری خود درباره حرکت صادقیان بعد از تعویض در بازی مقابل پیکان اظهار داشت: «پس از گذشت یک روز از آن اتفاق هنوز برایم جای سوال دارد که چرا صادقیان چنین رفتاری کرده است. به نظر من او بچگی کرد. شک نکنید باشگاه درباره صادقیان تصمیمی قاطع خواهد گرفت.»

 

وی درباره اینکه چه تصمیمی درباره صادقیان قرار گرفته می شود تصریح کرد: «او در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار خواهد گرفت و درباره این که چه حکمی برایش صادر کنند باید تا برگزاری جلسه صبر کرد، اما یقین داشته باشید جریمه نقدی سنگینی در انتظار این بازیکن است.»

 

سرمربی پرسپولیس درباره متن خداحافظی صادقیان در اینستاگرام گفت: «مردم ما بسیار عاقل و باهوش هستند. دوستان به من خبر دادند که هواداران پرسپولیس در همان اینستاگرام صادقیان نسبت به او واکنش منفی نشان دادند و فکر می کنم پیام باید از این مساله بهترین درس را بگیرد. به نظر من مردم جواب صادقیان را دادند. او باید بداند چه پیراهن مقدسی را بر تن کرده است و نباید فراموش کند چه بازیکنان بزرگی در پرسپولیس حضور داشته اند. این حرکت فقط به خود صادقیان لطمه زد و نه باشگاه. نام پرسپولیس آنقدر بزرگ است که آن را فدای یک بازیکن نخواهیم کرد.»

 

درخشان درباره اینکه با جدایی احتمالی صادقیان آیا پرسپولیس لطمه نخواهد خورد خاطرنشان کرد: «خوشبختانه بازیکنان تیم ما آنقدر تلاش می کنند که کمبود یک بازیکن به هیچ عنوان احساس نشود. بود و نبود صادقیان و هیچ بازیکنی برای پرسپولیس مهم نیست. در همین بازی پیکان وقتی که او تعویض شد تیم به گل رسید. همه در قالب تیم بزرگ پرسپولیس برای هوادارانش زحمت می کشند و هیچ کسی هم نباید منتی بگذارد. هواداران هم نگران نباشند. باشگاه بهترین تصمیم را در قبال صادقیان خواهد گرفت.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها