کد خبر: ۲۶۶۳۲۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۴     ۱۰ آبان ۱۳۹۳
قهرمان پیشکسوت پینگ پنگ کشورمان معتقد است علی دایی به جایی رسیده که فخر فروشی می کند و نباید مایلی کهن را به زندان بیندازد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش سه،مجید احتشام زاده در ماجرای علی دایی و محمد مایلی کهن ورود کرده و اعتقادات عجیبی دارد. در همین رابطه گفتگو با وی را بخوانید:

 

* دایی افتخارات زیاد دارد

آقای مایلی کهن بازیکن و مربی تیم ملی و پرسپولیس بوده و زمانی مدرک فوق لیسانس گرفته که شرایط خیلی سخت بود. این آدم مذهبی و مومن است و تمام خصایص خوب را دارد و اصلا درست نیست به زندان برود. در زمانی که فوتبال برای خیلی ها ضرر داشته برای علی دایی منفعت داشته است.البته من علی دایی را دوست داشتم او با تعصب جلوی مدافعان حریف بازی کرده و افتخارات زیادی را داشته که من منکر این مسائل نیستم.

 

* در دوران بازیگری علاقه ای به مایلی کهن نداشتم

من اگر جای دایی بودم اصلا جواب مایلی کهن را نمی دادم به هر حال من به مسائل کلی فوتبال کار دارم. اتفاقا در دوران بازیگری دایی در پرسپولیس و تیم ملی مورد علاقه من بوده و من به مایلی کهن از لحاظ  بازی در تیم ملی و پرسپولیس علاقه ای نداشتم.من روی ارتباط شخصی با کسی حرف نمی زنم اما آقای مایلی کهن از بزرگان هستند.

 

* جای مایلی کهن زندان نیست

این کار اصلا درست نیست و اگر این اتفاق بیافتد و مایلی کهن به زندان بیافتد من پشت در زندان می خوابم و حتی شب ها هم می مانم تا او آزاد شود. به هر حال ما در ورزش مشترک هستیم و شاید رشته ورزشی مان فرق داشته باشد. جای ایشان زندان نیست و دایی نباید این کار را بکند. مایلی کهن جرمی نداشته نه جنایت کرده و نه قتل کرده است.

 

* دایی به قهرمانان پیشکسوت کمک کند

در این شکی نیست که هر کسی برای گذراندن زندگی اش باید درآمد زایی کند.اما دایی فخر فروشی می کند البته او اختیار پولش را دارد. اما او می تواند به قهرمانان گذشته که زندگی خوبی ندارند کمک کند. محمد بزم آور قهرمان سابق 48 کیلوگرم ایران شرایط خوبی ندارد و با 20 میلیون تومان زندگی اش عوض می شود. او اگر شهامت دارد به این افراد کمک کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها