أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۶۳۳۰
زمان انتشار: ۱۱:۱۵     ۱۰ آبان ۱۳۹۳
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه مسئولان فعلی این باشگاه را غصب کرده‌اند، گفت: «این ضعیف‌ترین دوران مدیریت باشگاه پرسپولیس بعد از انقلاب است و اگر جای مدیران فعلی بودم از سمتم استعفا می‌دادم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر،ابراهیم آشتیانی درباره شرایط فعلی پرسپولیس بعد از بازی با پیکان و حاشیه‌هایی که پیام صادقیان ایجاد کرده است، اظهار داشت: «من خیلی وقت پیش گفته بودم و از این آدم‌ها هم نیستم که با یک باخت یا برد نظرم عوض شود. پرسپولیس از نظر مدیریت ضعیف‌ترین دوران خود را بعد از انقلاب سپری می‌کند. از نظر فنی هم که وضعیت مشخص است و حتی اگر کاپلو هم سرمربی شود، پرسپولیس چیزی نمی‌شود.»

 

وی افزود: «نمونه مشکلات مدیریتی، رفتارهای پیام صادقیان است. پیراهن پرسپولیس ارزش دارد و ما نسل اول پرسپولیس هر کاری کردیم تا این همه طرفدار برای پرسپولیس پیدا شد. ما خون جگر خوردیم ولی این اواخر پیراهن پرسپولیس بی ارزش شده است و بعضی از بازیکنان برای تیم ارزش قائل نیستند.»

 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: «تمام این مسائل به خاطر ضعف مدیریت است. کجای دنیا بازیکنی که اینطور پول حرفه‌ای می‌گیرد اینطور با باشگاهش رفتار می‌کند؟ وقتی باشگاه بی صاحب باشد همین می‌شود! هیچکس نیست که با قدرت رفتار کند. مدیریت راحت می‌تواند بازیکن را جریمه کند و یا راهکاری دیگر به کار بگیرد.»

 

آشتیانی با بیان اینکه بزرگترین ضربه را خود مدیریت به باشگاه پرسپولیس می‌زند، گفت: «با این وضعیت پرسپولیس هر روز هوادارانش را از دست می‌دهد. این برای ما زجر آور است. هواداران برای ما ارزش دارند.»

 

وی یادآور شد: «اگر این جوان (صادقیان) را سر جایش ننشانند، به خودش هم ضربه می‌زند. او اگر متنبه نشود، با مشکلات بیشتری روبرو خواهد شد. واقعا اگر این بازیکن می‌خواهد از پرسپولیس برود، برود.»

 

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه انتقادش از مدیریت باشگاه، تصریح کرد: «مدیریت باشگاه چند وقتی است که رفتارش همینطور است. بازیکنان دیگری هم بودند که اعتراض کردند و مسئولان همینطور در قبال آنها مماشات کردند.»

 

آشتیانی تاکید کرد: «همه جای دنیا خود باشگاه اولین قدم را برای تنبیه بازیکن بر می‌دارد ولی متاسفانه ما جرات برخورد نداریم. یک بازیکن به راحتی با مدیرعامل درگیر می‌شود و هر چه می‌خواهد می‌گوید. من اگر جای مسئولان فعلی پرسپولیس بودم، استعفا می‌دادم و می‌رفتم چون توانایی اداره باشگاه را ندارند.»

 

وی با اشاره به اینکه پیام صادقیان خودش هم نمی‌خواهد بازیکن بزرگی باشد، گفت: «او باید حداقل از سرنوشت شیث رضایی درس بگیرد. قطعا صادقیان در آینده با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد.»

 

آشتیانی در پایان تاکید کرد: «از هواداران می‌خواهم که از پرسپولیس روی نگردانند. ما روزهای بدتر از این را هم دیده‌ایم. متاسفانه مسئولان فعلی، پرسپولیس را غصب کرده‌اند. آنها باید خودشان محترمانه بروند. ان شاءالله که زودتر بروند و پرسپولیس به صاحبان اصلی اش برسد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها