أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۶۳۸۰
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۱۰ آبان ۱۳۹۳
پلیس انگلیس از کشته ‌شدن سه انگلیسی ساکن لندن بر اثر حملات خیابانی با چاقو خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، روز جمعه (دیروز) سه تن در انگلیس با ضربات چاقو در سه نقطه از شهر لندن با فواصل کم به قتل رسیدند.
 
به نوشته روز شنبه (امروز) روزنامه گاردین، بعد از وقوع قتل یک شهروند انگلیسی در شهر لندن در روز جمعه (دیروز) دو تن دیگر نیز با ضربات چاقو به قتل رسیدند.
 
گاردین گزارش داد، جمعه، مردی درحالی در یکی از خیابان‌های شرق لندن با ضربات چاقو جان باخت که کمی پیشتر یک زن حوالی همان منطقه لندن و بعدازظهر همان روز یک نوجوان نیز با ضربات چاقو جان باختند.
 
به گفته یکی از شاهدان حادثه اول، که خواست نامش فاش نشود، نوجوان 18 ساله مقتول به همراه دوست و خاله‌اش بود که مورد حمله و اصابت چاقو قرارگرفت. به گفته اسکاتلندیارد انگلیس دو مقتول دیگر که بین 20 تا 30 سال سن داشتند نسبتی نداشته اما یکدیگر را می‌شناختند.
 
نوجوان مقتول حوالی ساعت 2:30 بعدازظهر جمعه (دیروز) مورد حمله و اصابت چاقو قرار گرفت که منجر به مرگ وی  شد.
 
قربانی زن در یکی از خیابان‌های لندن حوالی ساعت 5:30 عصر جمعه (دیروز) مورد حمله و اصابت ضربات چاقو قرارگرفته و در مسیر انتقال به بیمارستان جان باخت.
 
به گفته پلیس متروپولیتن انگلیس، دقایقی پس از ساعت 7 عصر همان‌روز در خیابان دیگری در شرق لندن، مردی با چاقو مورد حمله قرارگرفته و بعد از انتقال به بیمارستان جان باخت.
 
هنوز جزییات بیشتری از این حوادث از سوی مقامات پلیس انگلیس اعلام نشده‌ است.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها