أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۶۶۳۹۱
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۱۰ آبان ۱۳۹۳
حسين ماهيني بازيکني که همراه تيم‌ملي به جام‌جهاني رفت و 3 سال براي پرسپوليس بازي هاي خوبي انجام داد در نهايت مجبور شد به خاطر گذراندن خدمت سربازي اش به ملوان برود، اتفاقي که به ضرر پرسپوليس شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش سه،ماهینی در این مدت سکوت کرده بود تا تکلیفش روشن شود. او بعد از مدت ها سکوتش را شکست و با هواداران پرسپولیس و ملوان در گفت‌وگو با "ورزش سه" حرف هایش را زد. ماهینی گفت‌وگوی مفصلی انجام داد که می‌ خوانید:

خوردبین گفت دنبال کارهایت هستیم
بعد از بازی پیکان به رختکن رفتم و با بچه ها خوش و بش کردم. با حمیدخان درخشان و آقای خوردبین صحبت هایی کردم، آقای خوردبین به من گفتند دنبال کارهایت هستیم تا بتوانی در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان یار قرضی برای ما بازی کنی. من از روال قانونی کارها مطلع نیستم و فقط تا همین جا خبر دارم. حضور در پرسپولیس دست من نیست و مسوولان ملوان و پرسپولیس باید به توافق برسند. در حال حاضر من بازیکن ملوان هستم و تا یک سال و نیم باید در خدمت این باشم پس مسوولان این تیم باید در نهایت تصمیم بگیرند.

رفتن به تراکتور یا ملوان دست خودم نبود
رفتن به تراکتور یا ملوان دست خودم نبود، سردار باران چشمه و سردار کمالی باید تصمیم می‌ گرفتند و امریه من صادر می‌ شد. مسوولان تراکتور با من تماس گرفتند و گفتند نامه ات را گرفتیم و من هم با این تیم قرارداد بستم اما فردای همین روز ملوانی ها نامه دادند که من باید به این تیم بروم وکیل من با مسوولان این باشگاه ها صحبت کرد و در نهایت مشخص شد که من بازیکن ملوان هستم.

ملوان در نیم فصل دوم نتیجه می‌ گیرد
اصلا ناراحت نیستم که به ملوان آمدم چون این تیم هم هواداران خاص خودش را دارد و تیمی با ریشه است، درست است تراکتور در آسیا بود اما من در آسیا سال ها بازی کردم و این مسائل زیاد برایم مهم نبود. به هر حال تقدیر من اینطور شده که یک سال و نیم در ملوان باشم و می‌ خواهم بهترین بازی هایم را برای این تیم در نیم فصل انجام دهم. می‌ دانم شرایط ملوان چطور است و در کجای جدول قرار دارد، من یک نفر نمی‌ توانم کاری کنم که این تیم بالا بیاید اما وقتی سر تمرین ملوان رفتم دیدم این تیم بازیکنان خوبی دارد و فکر می‌ کنم اگر هماهنگ تر شوند و بازیکنان جدید به تیم بیایند ملوان بتواند در نیم فصل امتیازهای خوبی بگیرد و تا نیمه های جدول و شاید بالاتر هم بیاید. در همان یک روزی که در انزلی بودم برخورد مردم با من خیلی خوب بود و به من دلگرمی دادند. در ملوان دوستان زیادی دارم، با مازیار زارع، جلال رافخایی، محسن یوسفی و مهرداد اولادی دوست هستم.

پیام باید خودش را کنترل کند
پرسپولیس تیم بزرگی است و من 3 سال افتخار بازی در این تیم را داشتم. پرسپولیس حاشیه زیاد دارد چون هوادار زیاد دارد، حاشیه داشتن در این تیم اتفاق عجیبی نیست. بعداز بازی با پیکان من به رختکن رفتم و پیام صادقیان را دیدم فکر می‌ کنم یکسری ها شیطنت کردند چون اتفاق خاصی نیفتاده بود. من خودم دیدم پیام از زمین خارج شد و مشکل خاصی نبود، دیروز با پیام صحبت کردم و همه می‌ دانند این بازیکن بزرگ است و باید در اروپا بازی کند اما باید در بعضی مواقع کارهایش را کنترل کند. در ذوب‌آهن و پرسپولیس با او هم بازی بودم و می‌ دانم پسر خوش قلبی است، واقعا بعد از محرومیت اول فصل پیام عوض شده بود و آرام تر به نظر می‌ رسید. او شاید هنوز از لحاظ بدنی آماده نیست و فشار زیادی را تحمل می‌ کند اما کم کم بهتر می‌ شود و مثل همیشه می‌ تواند به پرسپولیس کمک کند. او الان آرام تر شده و مطمئن هستم با قدرت از بازی بعدی برای پرسپولیس بازی می‌ کند. اتفاقا من متن پیام در اینستاگرام را خواندم، به هر حال او عصبانی بوده ودر عصبانیت چیزی نوشته اما الان آرام شده و فکر نمی‌ کنم مشکلی بین او و آقای درخشان باشد. او تحت فشار این کار را کرده و امیدوارم او بهترین بازی هایش را با هدایت خوب کادرفنی انجام دهد تا پرسپولیس نتایج بهتری بگیرد.

خودم را نباختم
در حال حاضر در بوشهر هستم و چون در تاسوعا و عاشورا نذر دارم بعد از این ایام به انزلی می‌ روم. در این مدت خیلی تحت فشار روحی بودم اما تمرینات خودم را کم نکردم و خودم را نباختم. من یک بازیکن حرفه ای هستم و الان فکر می‌ کنم یک سال و نیم تیمم را عوض کردم اما با قدرت و باتجربه بهتر به پرسپولیس برمی گردم. طبق قانون می‌ توانم به پرسپولیس برگردم و بازیکن این تیم هستم و باید بگویم با پرسپولیس تا جهنم هم می‌ روم.

برای دعوت به تیم‌ملی مشکلی ندارم
در اردوی پرتغال چون ممنوع الخروج بودم همراه تیم‌ملی نرفتم اما در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد و اگر دعوت شوم می‌ توانم همراه تیم‌ملی باشم و کمک کنم. امیدوارم اگر بودم همراه تیم‌ملی نتایج خوبی بگیریم.

به هواداران ثابت کردم عاشق پرسپولیس هستم
دلم برای هواداران پرسپولیس تنگ شده بود و به همین خاطر در بازی با پیکان به ورزشگاه رفتم. هواداران در این سه سال من را شناختند و دیدند قبل از جام‌جهانی خیلی راحت قراردادم را تمدید کردم. در حالی که هنوز 50، 60 درصد از قرارداد پارسالم را نگرفتم اما یک بار هم صحبت نکردم چون نمی‌ خواهم تیمم وارد حاشیه شود. من عاشق پرسپولیس بودم و هستم و امیدوارم با قدرت به این تیم برگردم.

پرسپولیس برنده دربی می‌ شود
دربی جو خاص خودش را دارد و بازیکنان از یک هفته قبل برای این بازی استرس داریم. امیدوارم بچه ها تمرینات خوبی انجام دهند و پرسپولیس برنده دربی باشد تا دل مردم شاد شود.

بازی جلوی پرسپولیس سخت است
بازی کردن جلوی پرسپولیس با پیراهن ملوان خیلی سخت است اما من بازیکن ملوان هستم و به این تیم تعهد دارم. روبه‌روی هر تیمی با قدرت بازی می‌ کنم چون بازیکن مسوولیت پذیر و متعهدی هستم. دوست دارم برای تیمم تمام تلاشم را بکنم. بازی جلوی پرسپولیس سخت است اما تقدیر من همین بود.

باید کار آزاد پیدا کنم
به عنوان بازیکن سرباز با ملوان قرارداد بستم و حقوق ماهیانه 150 هزار تومان باید بگیرم فکر کنم باید دنبال کار آزاد باشم تا درآمدی کسب کنم. چشم 10 خانواده در بوشهر به ساق پای من و درآمد من بود، واقعا نمی‌ دانم باید چکار کنم؟ شرایط طوری شده که مجبورم کار آزاد دیگری پیدا کنم. واقعا مشکل فوتبال ایران فقط ما بودیم و این فوتبال دیگر مشکلی ندارد. من به 10 خانواده کمک می‌ کردم و حالا مانده ام چکار باید بکنم.

حق کاملا با فدراسیون بود
در ماجرای فدراسیون و تلویزیون حق کاملا با فدراسیون است، ما در بطن کار هستیم و می‌ دانیم که تلویزیون از فوتبال سالانه 300، 400 میلیارد تومان درآمد دارد، پس حق فدراسیون و فوتبال است که 100 میلیارد به فوتبال بدهند اما این کار را نمی‌ کنند. در این چند هفته ای که فوتبال ها پخش نشد، مردم بیشتر قدر فوتبال را می‌ دانند چون فقط فوتبال است که طرفداران میلیونی دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها