يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۶۳۹۸
زمان انتشار: ۱۳:۱۰     ۱۰ آبان ۱۳۹۳
در نگاه اول می‌توان به این پی‌برد که کامپیوتر حسن روحانی در دفترکارش از نوع All-in-one است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از آی تی رسانه، ابتدا با کمک تصویری که از دفتر کار وی در اختیار داشتیم و کامپیوتر ایشان در آن عکس خودنمایی می‌کرد، این انگیزه در ما به وجود آمد. در نگاه اول می‌توان به این پی‌برد که کامپیوتر حسن روحانی در دفترکارش از نوع All-in-one است و با نگاهی نزدیک‌تر می‌توان به نام کمپانی سازنده آن یعنی msi نیز پی‌برد.

 در این خصوص شاید دکتر روحانی بهتر اظهار نظر کنند اما شکل قاب و پایه‌های دستگاه ما را به سوی سری 2081 کمپانی msi سوق می‌دهد. این سری از 5 کامپیوتر تشکیل شده است که مشخصات داخلی آن‌ها چندان تفاوتی با یکدیگر نمی‌کنند (به جز کارت گرافیک و پردازنده).

president

president-pcر


president-pc-msi

به احتمال زیاد کامپوتر حسن روحانی از 8 گیگابایت حافظه رم، کارت گرافیک 1 گیگابایتی و صفحه نمایش 20 اینچی با دقت 900 در 1600 پیکسل بهره می‌برد.

همچنین ایشان قادر هستند تا اطلاعات مورد نیاز خود را در هارد یک ترابایتی دستگاه جای دهند. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به درایو نوری، وب کم، کارت خوان، wi-fi، پورت USB2.0 و پورت USB3.0 اشاره کرد. سیستم عامل پیش‌فرض این دستگاه نیز ویندوز 7 است.

حدود قیمتی سری 2180 کمپانی msi مابین 2.500.000 تا 3.200.000 هزار تومان است که بر اساس مشخصات داخلی متغیر هستند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
رویداد نو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۹ - ۱۰ آبان ۱۳۹۳
۰
۰
با سلام از این مطلب شما در رویداد نو استفاده شد با تشکر
rooydadeno.ir
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها