يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۶۶۴۱۲
زمان انتشار: ۱۳:۴۳     ۱۰ آبان ۱۳۹۳
رهبر تروریستهای بوکوحرام نیجریه اعلام کرد که 219 دختری که در بندِ این گروه تروریستی بودند دین اسلام را پذیرفتند و ازدواج کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرآنلاین، پایگاه اینترنتی الجزیره انگلیسی نوشت: ابوبکر شیکو، رهبر بوکوحرام نیجریه اعلام کرد 219 دختری که در بند این گروه تروریستی بودند دین اسلام را پذیرفتند و ازدواج کردند. رهبر بوکوحرام این اظهارات را در یک ویدئویی که به دست خبرگزاری فرانس پرس رسیده، اعلام کرده است.

او در این ویدئو می گوید: آیا هنوز نمی دانید که دختر مدرسه ای های ما به دین اسلام مشرف شدند؟ هم اکنون آنها دو جزء قرآن را حفظ کرده اند. ما با آنها ازدواج کردیم و هم اکنون آنها در خانه شوهرانشان هستند.
گفتنی است در ویدئوی قبلی بوکوحرام تهدید کرده بود که این دختران را به عنوان برده خواهد فروخت. همچنین بوکوحرام پیشتر پیشنهاد کرده بود که این دختران در ازای زندانیان این گروه تروریستی مبادله شوند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها