کد خبر: ۲۶۶۴۱۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۱۰ آبان ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،می‌خواهیم چند خطی برای صادقیان بنویسیم تا او پیش وجدانش کلاه خودش را قاضی کند و در محکمه وجدانش پاسخگو باشد.

از پیام صادقیان می‌پرسیم. از بازیکنی که با آن حرکت بچگانه در اهواز یازده بازی لیگ را از دست داد. از پیام صادقیان می‌پرسیم: «می‌دانی در این یازده بازی تیمت چند امتیاز را از دست داد؟ » جوابش جالب است: «13 امتیاز». تیم شما آقای صادقیان بدون شما 13 امتیاز از دست داد و 14 امتیاز گرفت. حالا فکر کن اگر آن حرکت ناپخته را انجام نمی‌دادی و الان با توانایی هایت پرسپولیس حداقل 6 امتیاز بیشتر داشت، تیمت کجا ایستاده بود و ارج و قرب خودت و همبازیانت چقدر بیشتر بود؟ اگر آن حرکت بچگانه را انجام نمی‌دادی شاید پرسپولیس در کورس با بقیه مدعیان از الان درباره قهرمانی حرف می‌زد و قبل از دربی یک تیم میانه جدولی نبود.

شاید تو و یکی دو همبازی‌ات به تیم ملی دعوت شده بودید و بعد از درخشش در اردوی پرتغال الان به فکر بازی با کره جنوبی بودی.  شما آقای صادقیان 11 بازی تیمت را تنها گذاشتی و حالا بعد از دو هفته که برگشته‌ای با تعویض دقیقه 66 برای مربی ات قیافه می‌گیری؟ شان حمید درخشان به‌عنوان پیشکسوت پرافتخار پرسپولیس و مربی اینقدر پایین آمده که توی جوان روی دستش بکوبی و زودتر از سوت پایان به رختکن بروی؟

آیا درخشان هم باید مثل فرهاد کاظمی با تو رفتار می‌کرد تا بعد از تعویض سرت را بیندازی پایین و سرجایت بنشینی؟  پیام صادقیان با استعداد، تو خودت فوتبالیستی و می‌دانی بازیکنی که یازده هفته بیرون نشسته و شرایط مسابقه را نداشته باشد بعد از دو بازی نمی‌تواند 90 دقیقه بازی کند و کم کم به شرایط نرمال می‌رسد. این درخصوص بهترین بازیکنان دنیا هم مصداق دارد و اصلا چیز عجیبی نیست. پس توقع ماندن در زمین تا دقیقه 90 کاملا بیجاست و زیاده خواهی تعبیر می‌شود.

شاید هم با ساپورت بیش از حد هواداران فکر کردی در آن 24 دقیقه به تنهایی بازی را در می‌آوردی؟ اما جواب ساده است؛ تعویض نتیجه داده و تیم به گل رسیده پس جای اعتراضی باقی نیست. بدتر از اینها داستان نوشتن از خداحافظی در اینستاگرام است. نمی‌خواهیم عجولانه قضاوت کنیم و این را می‌گذاریم پای جوانی و تداوم ناپختگی‌هایت. شاید هم این یک واکنش احساسی و لحظه‌ای بوده که به دنبالش پشیمانی آورده اما وظیفه داریم بگوییم پرسپولیس خیلی بزرگتر از پیام صادقیان و بازیکنانی بسیار بزرگتر از پیام صادقیان است و با رفتن یکی دو بازیکن لنگ نمی‌ماند همانطور که سال‌هاست لنگ نمانده.  
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها